Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi wow, SÅ gøy! Var det planlagt så tette? Var jo det me også i utgangspunktet ville, men så skjer livet ❤ når eg ser på Romeo nå så kjenner eg veldig kor klar eg er for å få ein til, kunne lett hatt ein til allerede nå eg altsåHer kommer ei jente til i Mars allerede![]()
du gårei vidunderlig tid i møte med to så tette
Det handler ikkje om banneret, men termingruppa, så her er du høgst velkommen og ingen sniking nødvendig ❤Håper det er greit jeg sniker meg inn selvom jeg ikke har banneret, har selv en lite julekule fra desember 2021 og har så vidt begynt å prøve på nestemann! Tok litt tid med verdens fineste julegave så tenkte det var like greit å starte nå, føler meg veldig klar, så skulle dukke opp en liten en til i 2023 så hadde det vært veldig hyggelig!
Vi vil ikke ha et til desemberbarn da, syns vi har nok i desember nå(er desemberbarn selv), så blir nok pause etter denne prøveperioden. Men, vi er litt i gang![]()

Hehe, endo fleire mnd på å overbevisa han dåSpør du meg så starte prøving på nr. 2 i mai, og spør du mannen så starte me etter sommaren
Eg savne spenninga med prøving, men vil ikkje bli gravid enda, merkelig som det kan høyrast ut![]()
Dette kan jeg kjenne meg igjen iSpør du meg så starte prøving på nr. 2 i mai, og spør du mannen så starte me etter sommaren
Eg savne spenninga med prøving, men vil ikkje bli gravid enda, merkelig som det kan høyrast ut![]()
Jeg syns prøvingen var en hat/elskprosess. Ser tilbake i prøverdagboka mi at det var en vond prosess, men takket være positiv test på slutten så husker jeg den nå hovedsakelig som spennende 
Så bra! Er ny på forumet, hang på et annet en da vi prøvde på første, så prøver å komme meg litt inn i åssen tingene fungerer. Syns det banneret er så utrolig fint da, er jo så stolt av lille julekule anno 2021Det handler ikkje om banneret, men termingruppa, så her er du høgst velkommen og ingen sniking nødvendig ❤
Kjenner også veldig på å unngå desember, men det blir nok ikkje det i år heller
Kor er du i løypa nå? Meine eg har sett deg i ei IKM gruppe, men husker ikkje kor![]()

PP 2 CD 4 forresten. Så ikke en veldig spennende tid. Men bestilt hotellnatt rundt når jeg forventer el, og første barnefrienatt sammen! Så gleder meg veldig til el av mange grunner nåKor er du i løypa nå? Meine eg har sett deg i ei IKM gruppe, men husker ikkje kor![]()

Både og , var planlagt med tette men 16 mnd mellom var ikkje heilt planlagtOi wow, SÅ gøy! Var det planlagt så tette? Var jo det me også i utgangspunktet ville, men så skjer livet ❤ når eg ser på Romeo nå så kjenner eg veldig kor klar eg er for å få ein til, kunne lett hatt ein til allerede nå eg altsådu gårei vidunderlig tid i møte med to så tette
![]()
Trur ikkje det blir så vanskelig faktisk. Me hadde egentlig avtalt prøving fra mai, men så blei eg litt usikker og då sa han at han helst føretrekke etter sommaren. Søster mi har termin no i disse dagar, så kanskje han blir litt babysjuk når det komme ny baby i familienHehe, endo fleire mnd på å overbevisa han då
Er noko med det å ha ein baby, det fjerner ofte lysten på å bli gravid hos mange. Har fleire venner som såg for seg tette, og så blei det mange år imellom fordi dei følte ikkje lysten på å være gravid så tett![]()
Kanskje det er lika så greit å venta til me er kommen i hus. Blir heilt slått ut av den hersens kvalmen dei første vekene
Kjedelig å stå midt i flytting dåAbsolutt et elsk/hat prosjekt det jaDette kan jeg kjenne meg igjen iJeg syns prøvingen var en hat/elskprosess. Ser tilbake i prøverdagboka mi at det var en vond prosess, men takket være positiv test på slutten så husker jeg den nå hovedsakelig som spennende
Jeg og mannen er heller ikke helt på bølgelengde når det kommer til oppstart. Han har nok glemt at det tok litt tid sist og ser for seg positiv test med en gang.

Ja, ikke sant! Det er ganske spennende, og med prøving under korona ble det omtrent eneste spenningen i hverdagenAbsolutt et elsk/hat prosjekt det ja
Savne den spenningen som er ein gong i månaden! No er det liksom berre masse vondt utan meining. Vondt å ha mensen, vondt å ha eggløysing og vondt etter eggløysing
Gjekk sånn sett raskt å bli gravid her, men mista to gonger veien, så det gjekk 1,5 år til terminspira satt likevell
Korti ser du og mannen for de å begynne då?![]()

Oi, så leit at du var mye dårlig. Tøft å ligge innlagt så lenge med toåring hjemme og føler med deg24 mnd på dagen mellom mine. Svangerskapet med lillesøster var tøffere enn med storebror og jeg var mye syk og dårlig. I tillegg ble hun prematur og vi lå på sykehuset i over 8 uker der far måtte ta alt for storebror.
Hadde det vært mulig skulle jeg gjerne ha hatt litt lenger mellom dem, men nå var nok egget som ble lillesøster det siste for meg, så er veldig glad hun kom
Men utrolig flaks og om siste mulighet endte i lillesøster 
Har 18mnd mellom jentene mine, og det vat heilt fantastiskHva er deres tanker om to tette? Nå vil det bli på det beste 23mnd i mellom hvis det skulle klaffe denne måneden, så ikke så tett akkurat. Men jeg lurer veldig på hvordan det vil være. Koser meg så mye med å ha frøkna I senga kose på kvelden/morgenen og ja. Har mye kjærlighet å gi, så tror jeg vil klare å kose med to av gangen jeg altså men fortsatt spent på åssen det vil være.
Tar gjerne imot tanker og erfaringer om noen vil dele?![]()
har begynt med tanken at kanskje dei to neste blir dei to tette Åh, så koselig! Det høres jo virkelig herlig ut når de er så gode vennerHar 18mnd mellom jentene mine, og det vat heilt fantastiskelska kvart sekund av det, kan ikkje sei noko som var negativt, eller er! Dei er bestevenner og har alltid vært det
ønsker det samme for lillebror, men er som du sier, allerede nesten 2år mellom og enda ikkje gravid. Så eg tenker jo at sjansen nesten er over å få 2 tette
har begynt med tanken at kanskje dei to neste blir dei to tette
![]()
Og alt har gått bra når eldste fortsatt er såpass ung og nykommeren trenger såpass mye av mor?Tenker du då på amming? For eg har sovejenter, så eg føle jo egentlig aldri at nokon av barna mine har trengt veldig mykje av megÅh, så koselig! Det høres jo virkelig herlig ut når de er så gode vennerOg alt har gått bra når eldste fortsatt er såpass ung og nykommeren trenger såpass mye av mor?
så var nok heller 1,5åringen som trengte mest av megDet er sant, man kan jo få de som sover myeTenker du då på amming? For eg har sovejenter, så eg føle jo egentlig aldri at nokon av barna mine har trengt veldig mykje av megforuten amming såklart, det tar jo opp ein del timar i starten ❤
Hu mellomste, altså minste jenta sov opp mot 20t i døgnet første halvår, så var jo kun desse 4-6 timane eg amma me hadde sammenså var nok heller 1,5åringen som trengte mest av meg
Romeo er 1år nå og sover rundt 16t i døgnet ca.
Det er nok heilt annerledes om ein får barn som sover dårlig eller som griner mykje, men det er jo vanskelig å forutsei.
Frøkna mi har ikke vært klistremerkebaby, men hun har vært ganske glad i å være på meg og roet seg best da. Og de første mndenehadde hun mye kveldsuro, og igjen var hun kun rolig hvis hun lå på meg. Så sikkert derfor jeg lurer sånn på det. Men jeg tror egentlig det ille gått fint med en baby som henne sammen med en toåring hadde nok bare vært flinkere til å bruke bæresjal, legge hun til å sove I senga si/vogna. Så man finner jo løsninger.