andre på slanke`n

revemor silkesvans

Betatt av forumet
Da har jeg bestemt meg.Nok er nok.skal ned noen kg.
Det nytter jo ikke at jeg bare later som jeg er sunn liksom[:)][:)]Går jo ikke ned noe,snarer tvert imot.
Meldte meg inn i vektklubben,og ser jo at jeg har fått i meg for mye kalorier.
Den største a-ha opplevelsen er nok hvor mye kalorier det er i snop,syltetøy,boller ol.
Vet jo at det ikke er sunt men.....noe annet å få det i trynet liksom.Har vært flink en uke nå ,gått ned 1,5 kg.
Nå gjelder det bare å stå på til målet er nådd.
Kan ikke trene noe særlig desverre,kun rolige gåturer.

Noen andre som vil dele noen erfaringer,komme med litt motivasjonsråd.[:D]

Jeg er ikke på slankern, men jeg er på "stram opp-stadiet". Har funnet en treningstime jeg liker godt (kinesis sirkel). Den gjør meg heelt ødelagt (positivt). Dessverre er den bare en gang i uka,og det er mandag kveld da jeg ikke har barnefri, så er avhengig av barnevakt for å få det til.. Ellers skal jeg begynne på pole dance om noen uker, sånn for treningens skyld.. Med klær på vel og merke[8D] Lyst til å prøve noe nytt, som igjen er god trening og kan utfordre meg selv litt!

Når det kommer til mengde mat per måltid så kan du huske på at magesekken din er gjerne (burde ikke være) større enn når du tar å knyter hendene dine og legger de ved siden av hverandre. Tommel mot tommel. Så prøv å ikke spise mer enn det per måltid.. i starten blir man gjerne veldig sulten, men etter et par dager har det gått seg til. Jeg prøver å vende meg til det nå igjen, var flink sånn før, men januarmåned tar på og da er det fort gjort å kose seg litt ekstra med mat og godt....[;)]

Jeg er på slankern:) er også med i Vektklubben.no. Kjempefin verktøy for å telle kalorier. Jeg gikk ned 3,5 den første uka! Men har stagnert litt nå, men går ned i cm - og det er jo det viktigste:) på 3 uker gikk jeg ned 11 cm.

det vanskelige er jo å holde seg unna snop! jeg er skikkelig snopsjuk av meg[&:][&:]
Men det har gått sånn høverlig bra til nå, men på lørdager MÅ jeg ha litt - ellers dauer jeg[:D]

Har vært på slankern i 4 uker til nå , men jeg skal prøve å holde den nye livsstilen ved like altså. I vært fall 6-7 trimpoeng i uka. Dvs en 60 min gåtur 5 ganger i uka[:)]

Jeg er egentlig veldig tynn men etter å ha født 2 barn på 2 år ser jeg ut som jeg er 5 mnd gravid, altså en dinglende bollemage, så den skal bort. Ikke at jeg trenger å gå ned i vekt men få bort magen og stramme opp. Så nå skal jeg ta meg sammen og gå masse tur og rocke (med rockeringen altså)[:D]. Skal på en 9 km trilletur imrg så det er jo en start[;)].

Back
Topp