Andre overvektige? =)

Jeg er 15-20 kg overvektig. Har hatt et dårlig år, hvor jeg har møtt utfordringer jeg ikke har taklet bra.. Og når jeg ikke har det bra så spiser jeg... Og treningen har vært fraværende siste 5 månedene.. Av samme årsak... Har begynt på trening igjen nå, så kanskje jeg får opp igjen litt muskelmasse før bekkenet tilter og jeg blir sofagris igjen..

.

Som jeg skulle skrevet det selv..

Jeg har noen kilo for mye, men er fornøyd med me selv :)

Etter flere tøffe år med et funksjonshemmet barn, var jeg for to år siden veldig stor. Hadde en BMI på 43 og hadde det ikke bra. Tatt noen store grep i livet mitt og reduserte vekta med 48 kg.

Målet mitt er å gå opp 6kg i dette svangerskapet. Håper det går bra :) jeg har allerede gått ned to kg, fordi jeg blir kvalm med en gang jeg blir sulten. Orker kun sunn mat denne gangen også :) er 6+6 :)

Ifølge BMI er jeg overvektig... Men føler ikke selv jeg er det. Er 160 og veier 60kg. Man skal jo ha rumpe, bryster og lår.

Jeg spiser generelt sunt og lite sukker, så jeg tenkte å fortsette å spise "sunt" å se hva som skjer :p

Termin 08.04.14! :D

Jeg har noen kilo for mye, men er fornøyd med me selv :)

Etter flere tøffe år med et funksjonshemmet barn, var jeg for to år siden veldig stor. Hadde en BMI på 43 og hadde det ikke bra. Tatt noen store grep i livet mitt og reduserte vekta med 48 kg.

Målet mitt er å gå opp 6kg i dette svangerskapet. Håper det går bra :) jeg har allerede gått ned to kg, fordi jeg blir kvalm med en gang jeg blir sulten. Orker kun sunn mat denne gangen også :) er 6+6 :)
WOW!! Så flink du har vært!

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Her er det ca 20 kg for mye i forhold til idealvekt, men 10 kg for mye i forhold til trivselsvekt.. Har igjen ca 8 kg etter siste svangerskap.. Gikk opp 16 kg da, og de raste vekk alle sammen like etter fødsel, meeen har kommet snikende på igjen etter jeg slutta å amme! :( Tenker at jeg sikkert kommer til å gå opp like mye denne gangen også, og at det heller får være ekstra motivasjon til å trene det bort etterpå siden dette blir siste graviditeten min :) så til jul 2014 er målet å kunne se 70-tallet på vekta! Spørs om det blir både Grete Roede og 30 day shred før det skjer :P

Hva er 30 days shred? Funker det?;)

Det er treningsprogram :) 20 min økter.. 3 forskjellige nivåer.. nivå 1 - 10 dager, nivå 2-10 dagr osv..

ja, det funker jo i den form at det er trening og det kommer an på hvor mye gass du gir :)

Haha,ok,jeg trodde det har piller.jeg elsker slankepiller,har sikkert prøvd 20 forskjellige,men ingen har noensinne funka;)

Haha,ok,jeg trodde det har piller.jeg elsker slankepiller,har sikkert prøvd 20 forskjellige,men ingen har noensinne funka;)

haha, nei! :P Det funker lite.. Eller Reductil funket faktisk, men de var farlig! :P

Er dessverre så lett ; Sunnere og mindre mat + mer trim og bevegelse = Slankere kropp! :)

Uheldigvis er det så lett, for det er for lett til å gjennomføre! ;) haha

Jeg er overvektig, veier ca 20kg for mye nå :(.. Har nylig gått ned 20kg på egenhånd, og skal prøve så godt som mulig å ikke legge på meg noe særlig denne gangen :).. Så jeg er overvektig, men ingenting iforhold til hva jeg var, håper jeg aldri kommer til å veie så mye igjen! :)

Jeg er veldig overvektig har 25 kg for mye. Har et håp om å gå ned i vekt mens jeg er gravid.... ikke slankemat men legge om kostholdet sånn at det går i box. Har kuttet alt av godt og brus. Alt sukker er ut
...... håper jeg ikke legger på meg 30 kg som sist.... ufff.

Back
Topp