Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ hadde 20 kilo for mye før æ blei gravid, men nu e æ gådd ned 3 så har vell en 18 kg for mye utifra bmi, kor mye man nu ska se etter den! Æ håpe at æ ikke går opp nåkka særlig, har jo nokk fra førog slektes æ på bestemora mi så blir æ tynn av og være gravid og av å amme, krysse fingra og tær, men forvente det jo ikke!
prøve å spise sunt og være aktiv, håpe æ blir i god form så æ kan fortsette me det
e Åsså spent på svangerskapet i forhold te vekta
termin 18.2.14 <3
Er det det første svangerskapet ditt også?
Håper inderlig at amming kan være til hjelp her også, men med PCOS, så er det ikke noe sikkert at jeg får til å amme i det hele tatt, blir spennende å se. Ikke at amming er noe slankekur, men det er en finfin bieffekt om man går ned i vekt av det
Håper på å unngå unødig vektoppgang jeg også, er måte på hvor mye man skal gå og drasse på![]()
Har et håp om at når jeg kommer utti svangerskapet, så skal jeg se gravid ut, ikke bare tjukk. Er spent på om hvordan magen blir. Er rundt magen jeg har det meste av vekta nå også... Har så lyst til å se gravid ut![]()
Oi, ble plutselig dialekt her, tror jeg ble påvirket av tulle-morHar en ca 20 kg for myee og veldig spent på koss det bli å påvirke svangerskapet, e første her og! Burde bynt å trene igjen, men føle ikke æ eie overskudd akkurat nu.. Satse på det kommer litt mer overskudd snart
16.02.14 <3
30 for mye ift bmi, 20 ift hva jeg synes passer lin kropp :-/
Sist hadde jeg 20 for mye og fikk da svangerskapsdiabetes så må nok teste meg denne gangen også.. jeg har pcos og amma i 14 mnd sist, men hjalp ikke mye på vekta desverre
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sniker fra oktober 13Jeg har minst 25 kg for mye. Var selv veldig spent på svangerskapets virkning på vekta, og er veldig spent på hva jeg ender opp på
Har til nå lagt på meg 4kg og er kommet til uke 31
Fått flere kommentarer om at jeg har gått ned i meg selv og opp i magen
Og magen, den er absolutt gravid mage
![]()
Eg er her og, og håpar på å holda meg så stabil på vekta som mogleg! Slik at når herligheten kjem ut, er eg allerede litt mindreHar også snakka med legen om det og han er ening med meg
![]()