Andre over 40 her?

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Er det flere enn meg som har passert 40 her inne?
Jeg ble 40 i sommer. Kjenner heldigvis en god del som har fått baby rundt 40,
så føler det er godt håp. Regner med at det krever en del forsøk for at det skal klaffe.
Hadde vært fint å høre om andre i samme aldersgruppe :)

Jeg er ikke over 40 selv, men kjenner en som fikk tvillinger gjennom IVF da hun var 41 år. Det var forsøk nr. 9 som klaffet for henne! :)

Jeg er ikke over 40 selv, men kjenner en som fikk tvillinger gjennom IVF da hun var 41 år. Det var forsøk nr. 9 som klaffet for henne! :)

Hehe, så artig at du skriver det. Jeg har hele tiden tøyset med at det blir 9. forsøket, men at jeg jo må komme meg gjennom forsøk 1 - 8 først :)

Hehe, så artig at du skriver det. Jeg har hele tiden tøyset med at det blir 9. forsøket, men at jeg jo må komme meg gjennom forsøk 1 - 8 først :)

Hehe, satser på at det går mye raskere for deg! Viser jo bare at det meste er mulig :) Har jo en annen venninne som ble gravid naturlig to ganger etter 40 :)

Hehe, satser på at det går mye raskere for deg! Viser jo bare at det meste er mulig :) Har jo en annen venninne som ble gravid naturlig to ganger etter 40 :)
Joda, hadde vært helt ok om det klaffet før 9. forsøket altså :D

Jeg kjenner flere som har lyktes etter maaaange forsøk etter fylte 40 år :). Det er håp, så det gjelder å ikke miste motet selv om det ikke klaffer med en gang.

Takk :)

Jada, vet det er fullt mulig å bli gravid etter 40. Stork har grense på ut det året man er 45 og maks 12 forsøk, så jeg gir meg ikke før jeg må :)

Ikke langt unna. Blir 40 I 2015, så bare et år yngre enn deg :)

Jeg blir 41 år på julaften. Har akkurat vært gjennom et IVF forsøk. Det endte dessverre galt. Blighted Ovum. Tom fostersekk ble oppdaget på UL i uke 6+4. :(

Vi har et blastocyst egg på frys som vi håper alt vi kan på.

Jeg har 3 barn fra før som ble laget på naturlig vis. Mannen min har ingen barn fra før.

Back
Topp