Ønskespire21
Flørter med forumet
Jeg er 4+6 og har ingen symptomer utenom at jeg er litt trøtt. Til og med puppene er nesten helt normale.. Litt mer symptomer hadde bare vært litt beroligende 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor langt er du på vei nå? Såå gøy med tvillinger daLite symptomer her også annet enn bobling/murring i magen og litt mageknip til tider, ganske trøtt og bittelitt uggen. Denne uken kom også ømme bryster og jeg blir ekstremt fort sulten igjen etter et måltid (ca 2t etter hvert måltid må jeg spise igjen), men ellers ikke noe merSkal visst være tvillinger inne i magen også så hadde forventet mer symptomer egentlig...

Jeg kan også bli litt uggen når vi kjører bil, men der kan jeg bli til vanlig også7+6, er tidvis svimmel og av og til uggen under kjøreruter og sånt.. men føler ikke jeg har veldige symptomer.
Nå føler jeg meg gravid uansett, for hele magen har svulmet så opp at jeg ser og føler meg som 4-5mnd på vei.

Vi håper det går bra for oss alle!Jeg har INGEN symptomer, så tror dette ender i SA. Ennå bare i uke 4+3 da...
Jeg har tatt tester med noen dagers mellomrom for å se at det stiger nå i starten, men må nok gi meg med det snartJeg kan også bli litt uggen når vi kjører bil, men der kan jeg bli til vanlig ogsågleder meg til babykulen kommer, men den oppblåstmagen er ikke like kult
![]()
Vi håper det går bra for oss alle!Jeg har tatt tester med noen dagers mellomrom for å se at det stiger nå i starten, men må nok gi meg med det snart
![]()
Off for en vanskelig situasjon å stå i...Har bare 3 tester igjen Svir nok av én i morgen.
Jeg er ennå usikker på om denne graviditeten vil gjennomføres, da den er svært uønsket av mannen. Han er 120% sikker på at abort er det rette valget å ta.
Tror det er mest vanlig at symptomene kommer fra rundt uke 5. Og noen opplever å ha ingen symptomer i det hele tatt. Så at du ikke har symptomer trenger ikke bety at det vil ende i SA.Jeg har INGEN symptomer, så tror dette ender i SA. Ennå bare i uke 4+3 da...
Off for en vanskelig situasjon å stå i...har dere andre barn fra før, og ønsker du å beholde?
Her var førstemann ikke planlagt og vi var veldig unge, så da var vi også litt usikre i starten, men jeg ble heldigvis ikke presset til noenting

Ja, det er mine, dine og våre barn her i huset Og bare dét, er utfordrende.
Jeg ønsker å beholde, men hele slekten OG mannen vil gå i mot meg. Redd å ende opp alene, om jeg velger å beholde.
Ingen kan tvinge deg til noe som helst. Sender deg en stor klem
Ja, det er mine, dine og våre barn her i huset Og bare dét, er utfordrende.
Jeg ønsker å beholde, men hele slekten OG mannen vil gå i mot meg. Redd å ende opp alene, om jeg velger å beholde.

Så vanskelig... Man angrer jo aldri på barna sine, så håper han bare trenger å fordøye det litt og at du ikke blir presset til noe.. sender en klemJa, det er mine, dine og våre barn her i huset Og bare dét, er utfordrende.