Andre med veldig lite symptomer?

Ønskespire21

Flørter med forumet
Jeg er 4+6 og har ingen symptomer utenom at jeg er litt trøtt. Til og med puppene er nesten helt normale.. Litt mer symptomer hadde bare vært litt beroligende :angelic:

Aldri hatt særlig med symptomer i noen av svangerskapene mine.
Det som har gått igjen alle tre gangene har vært trøtthet, oppblåst og murringer. Nytt denne gang var ømme brystvorter (gått over nå 9+2).
Ellers er det lite, gjerne hodepine ved lange travle dager, men det kunne jeg like gjerne hatt utenom graviditet og. Kviser, men det har jeg og til vanlig.

7+6, er tidvis svimmel og av og til uggen under kjøreruter og sånt.. men føler ikke jeg har veldige symptomer.
Nå føler jeg meg gravid uansett, for hele magen har svulmet så opp at jeg ser og føler meg som 4-5mnd på vei.

Lite symptomer her også annet enn bobling/murring i magen og litt mageknip til tider, ganske trøtt og bittelitt uggen. Denne uken kom også ømme bryster og jeg blir ekstremt fort sulten igjen etter et måltid (ca 2t etter hvert måltid må jeg spise igjen), men ellers ikke noe mer:) Skal visst være tvillinger inne i magen også så hadde forventet mer symptomer egentlig...

Jeg har INGEN symptomer, så tror dette ender i SA. Ennå bare i uke 4+3 da...

Lite symptomer her også annet enn bobling/murring i magen og litt mageknip til tider, ganske trøtt og bittelitt uggen. Denne uken kom også ømme bryster og jeg blir ekstremt fort sulten igjen etter et måltid (ca 2t etter hvert måltid må jeg spise igjen), men ellers ikke noe mer:) Skal visst være tvillinger inne i magen også så hadde forventet mer symptomer egentlig...
Hvor langt er du på vei nå? Såå gøy med tvillinger da:Heartred

Jeg har ikke hatt sååå mye symptomer selv. De gikk litt over denne uka (er 7+3 i dag), men fikk alikevell se et bankende hjerte på TUL, og gyn sa alt så fint ut i magehuset :rolleyes:

Hadde murring før jeg testet positivt og ut uke 4, så har jeg ellers ikke hatt noe særlig symptomer. Litt småkvalm om morgenen hvis det er veldig lenge siden jeg har spist (eller glemt å spise på kvelden). Ellers er jeg trøtt kun når jeg har sovet dårlig på nettene :p

føler jeg mangler symptomer, men de kommer vel snart :p

7+6, er tidvis svimmel og av og til uggen under kjøreruter og sånt.. men føler ikke jeg har veldige symptomer.
Nå føler jeg meg gravid uansett, for hele magen har svulmet så opp at jeg ser og føler meg som 4-5mnd på vei.
Jeg kan også bli litt uggen når vi kjører bil, men der kan jeg bli til vanlig også:p gleder meg til babykulen kommer, men den oppblåstmagen er ikke like kult:happy118

Jeg kan også bli litt uggen når vi kjører bil, men der kan jeg bli til vanlig også:p gleder meg til babykulen kommer, men den oppblåstmagen er ikke like kult:happy118

Den er ikke så utrolig gøy, nei. Verste er at alt FAKTISK har est utover, sånn at det er dårlig plass på innsiden også. ><

Vi håper det går bra for oss alle!:Heartred Jeg har tatt tester med noen dagers mellomrom for å se at det stiger nå i starten, men må nok gi meg med det snart:p

Har bare 3 tester igjen Svir nok av én i morgen.
Jeg er ennå usikker på om denne graviditeten vil gjennomføres, da den er svært uønsket av mannen. Han er 120% sikker på at abort er det rette valget å ta.

Har bare 3 tester igjen Svir nok av én i morgen.
Jeg er ennå usikker på om denne graviditeten vil gjennomføres, da den er svært uønsket av mannen. Han er 120% sikker på at abort er det rette valget å ta.
Off for en vanskelig situasjon å stå i... :(har dere andre barn fra før, og ønsker du å beholde?
Her var førstemann ikke planlagt og vi var veldig unge, så da var vi også litt usikre i starten, men jeg ble heldigvis ikke presset til noenting

Jeg har INGEN symptomer, så tror dette ender i SA. Ennå bare i uke 4+3 da...
Tror det er mest vanlig at symptomene kommer fra rundt uke 5. Og noen opplever å ha ingen symptomer i det hele tatt. Så at du ikke har symptomer trenger ikke bety at det vil ende i SA.

Off for en vanskelig situasjon å stå i... :(har dere andre barn fra før, og ønsker du å beholde?
Her var førstemann ikke planlagt og vi var veldig unge, så da var vi også litt usikre i starten, men jeg ble heldigvis ikke presset til noenting

Ja, det er mine, dine og våre barn her i huset Og bare dét, er utfordrende.
Jeg ønsker å beholde, men hele slekten OG mannen vil gå i mot meg. Redd å ende opp alene, om jeg velger å beholde.

Jeg har heller ikke mnge symptomer enda, bare ømme bryster. Men i mine 3 andre svangerskap kom ikke kvalmen før uke 9 ca. Er 7 uker nå.

Det er ingen grunn til bekymring, alle er forskjellige. Jeg tenker heller slik at jeg er heldig så lenge jeg slipper, for når kvalmen først står på for fullt... :dead:

Jeg ønsker å beholde, men hele slekten OG mannen vil gå i mot meg. Redd å ende opp alene, om jeg velger å beholde.

Huff, for en vanskelig situasjon å stå oppi:( Om DU har lyst til å beholde, så MÅ du gjøre det:Heartred Ingen kan tvinge deg til noe som helst. Sender deg en stor klem:Heartred

Huff, for en vanskelig situasjon. :Heartred
Jeg har lyst til å si noe som kan få deg til å føle deg bedre på noe som helst vis, men jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg føler veldig med deg. :Heartred

Så vanskelig... Man angrer jo aldri på barna sine, så håper han bare trenger å fordøye det litt og at du ikke blir presset til noe.. sender en klem:Heartred

Back
Topp