Andre med menn som liker fotball??

Siv_85

Flørter med forumet
Litt frustrert fordi jeg har en mann som MÅ få med seg alle Manu kampene og som forventer å se de alene i kjelleren. I kveld var lillebror urolig en time så jeg fikk en sur og grinete mann opp så han kunne se andre omgangen i stua. Endte opp med at jeg etter en stund gikk på soverommet med lillebror siden mannen stoppet kampen da han ble urolig igjen.

Jeg vil at mannen ser kampen i stua og samtidig hjelper til med lillebror, men er det for mye å forlange av en fotballglad mann? Hvordan gjør dere andre det?

Her satt mannen på gulvet med mini mens han så fotball på tv så jeg fikk rydda litt. Ikke noe problem, og bør kunne gjøres hos dere og :p babyen er vel mer interessant enn fotball ;-)

Mannen "låser" seg inn når hans lag spiller.. Men kan gjerne ta med størstemann på det som
Også liker fotball.. Men de /
Minste er bannlyst.. Er bare 2 timer hver helg.. Det tåler jeg :)

Har en som MÅ være i fred når han ser fotball ja.., og det gjelder både Tippeligaen og premier league.. Litt kjedelig ettersom mini er veldig krevende! Men jeg pleier å dra til foreldra mine når det er kamp, så får jeg litt avlastning der:) også får mannen holde på å rope og kjefte på tv'n i fred..hehe;)

Her MÅ jeg alltid se kampen med han selv om jeg hater fotball :p så lenge ikke barna er foran skjermen har han de på fanget osv, men å snike seg bort for å gjøre noe annet da kan jeg bare glemme ;)
Om det ikke er sånn med mange andre ting også, så kanskje dette kan være hans fri-pass? Bare finn deg en egen ting, kanskje en tv-serie eller to(som går ukentlig og varer lenge) som du får grave deg bort med, og han må holde fortet under uansett ;)

Her er mannen også slik! Vil se alle kampene nede i kjellerstua uten forstyrrelser fra meg eller mini.
Jeg blir irritert der og da, samtidig som jeg forstår at han synes det er deilig å få den tiden alene. Vi har derfor gjort det sånn at jeg også får samme alenetid, da slipper vi noen uenigheter - da er det liksom hver sin gang :-) Jeg bruker alenetiden på å sove, gå tur, besøke ei venninne, ta en lang dusj e.l.

Her satt mannen på gulvet med mini mens han så fotball på tv så jeg fikk rydda litt. Ikke noe problem, og bør kunne gjøres hos dere og :p babyen er vel mer interessant enn fotball ;-)

Høres fornuftig ut det. Bare babyen er rolig så går det vel bra.

Mannen "låser" seg inn når hans lag spiller.. Men kan gjerne ta med størstemann på det som
Også liker fotball.. Men de /
Minste er bannlyst.. Er bare 2 timer hver helg.. Det tåler jeg :)

Jeg tåler det nok bedre når lillebror slutter å hyle et par timer på kvelden. Er tungt å være alene om å bære og vugge hele tiden. Godt dere har funnet en løsning som passer :-)

Har en som MÅ være i fred når han ser fotball ja.., og det gjelder både Tippeligaen og premier league.. Litt kjedelig ettersom mini er veldig krevende! Men jeg pleier å dra til foreldra mine når det er kamp, så får jeg litt avlastning der:) også får mannen holde på å rope og kjefte på tv'n i fred..hehe;)

Godt dere har funnet en løsning. Regner med at dere har 1 barn? Vi har ei krevende på snart 2 år i tillegg

Her MÅ jeg alltid se kampen med han selv om jeg hater fotball :p så lenge ikke barna er foran skjermen har han de på fanget osv, men å snike seg bort for å gjøre noe annet da kan jeg bare glemme ;)
Om det ikke er sånn med mange andre ting også, så kanskje dette kan være hans fri-pass? Bare finn deg en egen ting, kanskje en tv-serie eller to(som går ukentlig og varer lenge) som du får grave deg bort med, og han må holde fortet under uansett ;)

God plan!

Her er mannen også slik! Vil se alle kampene nede i kjellerstua uten forstyrrelser fra meg eller mini.
Jeg blir irritert der og da, samtidig som jeg forstår at han synes det er deilig å få den tiden alene. Vi har derfor gjort det sånn at jeg også får samme alenetid, da slipper vi noen uenigheter - da er det liksom hver sin gang :) Jeg bruker alenetiden på å sove, gå tur, besøke ei venninne, ta en lang dusj e.l.

Fornuftig at begge får alenetid :-)

Her hater heldigvis mannen fotball like mye som jeg gjør! Det holder med kampene de tre eldste guttene har :P

Verken jeg eller samboeren liker fotball så har heldigvis ikke det problemet :). Men det at dere begge kan ha litt alenetid er en god løsning :).

Min mann er heldigvis ikke gald I fotball. Han kan gjerne ha lillemor på fanget mens han leser bok eller lignende. Er han ute I hagen er det jeg som har henne samt etter 19 da hun foretrekker meg uansett. Han er allikevel mye med henne tatt I betraktning at han bruker mye tid med størstemann også.

Nei, de bør kunne tåle litt, selv under kampen. De har ikke vondt av å bevege seg foran tven

Her er gubben lidenskapelig opptatt av man. United, men har hjelper likevel til ved behov :) i helgen var junior urolig hele dagen og kvelden, så da gikk mannen å bysset fremfor tv'en ;) det funket helt fint det. Ellers liker han å kle seg selv og junior i "riktige" klær når det er kamp og ser den med han på fanget, for han må jo lære må vite! Junior er 7 uker:rolleyes:

Back
Topp