Andre med lite symptomer?

Junibaby

Betatt av forumet
7+1 men bare litt ømme bryster og «tung» i livmora, men ellers ingen symptomer. Ikke kvalm, ikke svingende humør, nada annet.. andre her med lite symptomer? Forrige svangerskap ble jeg helt tullerusk av hormoner i starten og kastet opp flere ganger daglig. Bekymrer meg for om det i det heletatt er liv.

Har det helt likt som deg. 7+0 i dag og har så å si kun ømme bryst. Innimellom kramper/murringer i livmor, og av og til litt svingende humør. Bekymrer meg også :nailbiting: Leser likevel ofte at det er normalt, så må vel bare håpe på det beste..

Ingenting.. ikke kvalm, men brekker meg om jeg ikke spiser. Kan til tider glemme jeg er gravid. Merkelig å omtale seg selv som gravid når jeg ikke kjenner på noe. 6+4

Jeg er 7+2 og har også veldig milde symptomer. De få symptomene jeg har kommer og går i tillegg. Eneste konstante er større bryst :laughing002 Er derfor en del bekymret, men håper og tror jeg bare er heldig. Andre nære kvinner i slekten har også hatt fine svangerskap :) Så du er overhode ikke alene :Heartred

Jeg sliter mer og mer med treg mage og oppblåsthet, har dere noen gode tips mot det?

Jeg sliter mer og mer med treg mage og oppblåsthet, har dere noen gode tips mot det?
1 teskje med hele linfrø i et halvt glass Biola daglig. Eneste som hjalp meg i hele det første svangerskapet og etter fødsel :)

Opplever det samme. Barn nr 3
Aldri hatt så lite symptomer. Bare ømme pupper, trøtt og ekstremt rare realistiske drømmer. har vert veldig kvalm med jenta tidligere og litt kvalm med gutten. Men mye andre symptomer i tillegg

Back
Topp