Andre med hodepine?

dresden

Elsker forumet
Jeg har hatt hodepine i 10 dager i strekk nå og legen mener det kommer av graviditeten. Jeg visste ikke at det var et symptom på graviditet. Andre som er plaget? Burde jeg være forsiktig med paracet?

plages litt med hodepine ja.. å ja jeg er blitt frarådet av min mor av å ta paracet og ibux.. beste er og sove :)

legen min sa dette var et gr tegn til meg i går. har sliti med hode pine og vært veldig trøtt. men han sa jeg kunne ta meg en paracet og se om det hjalp...

holder meg unna all medikamenter :p er så bekymra at det skal skade.. [8D]

Jepp, masse hodepine. Drikk masse væske jenter [:)] og hvil dere. Det går over [:)]

Paracet går helt fint:) Var hos legen i går og der sa de at det ikke var skadelig...IBUX derimot må man holde seg unna!!!

sove og væske er det aller beste [8D]

For de som ikke klarer å sove om natten da?!! [:@] Jeg har også mye vondt i hode, men må bli flinkere til å drikke mer vann [:D]

Men tenk da jenter, er jo egentlig ganske logisk. Man tisser jo en hel haug når man er gravid, jallefall i første trimester. Og da må man jo erstatte væsken, og erstatter man den ikke fører det jo til hodepine. Det tenker jeg i hvertfall.

(Unnskyld, hørtes veldig frekk ut nå, og litt sånn, "I KNOW BEST", men mente ikke noe frekt eller vondt med det jeg nettopp skrev [:)]

ORIGINAL: Vesle_mor

Men tenk da jenter, er jo egentlig ganske logisk. Man tisser jo en hel haug når man er gravid, jallefall i første trimester. Og da må man jo erstatte væsken, og erstatter man den ikke fører det jo til hodepine. Det tenker jeg i hvertfall.

(Unnskyld, hørtes veldig frekk ut nå, og litt sånn, "I KNOW BEST", men mente ikke noe frekt eller vondt med det jeg nettopp skrev [:)]

signerer den [;)] er jo helt sant.. kroppen krever mere nå ;)

ORIGINAL: Maja88

ORIGINAL: Vesle_mor

signerer den [;)] er jo helt sant.. kroppen krever mere nå ;)

Mhmmm, for her snakker jeg så flott om å huske å erstatte væsketapet og greier, og hva har jeg, jo hodepine [8D] Ironisk nok *springer på kjøkkenet og fyller vann på flaska*[:D]

ja jeg og har hodepine, men det er veldig av og på! i forrige svangerskap hadde jeg det så og si konstant en periode, men legen mente det da var stress og at massasje kunne hjelpe! [;)]

Back
Topp