Andre med "feber"?

Fersken88

Fersken88
Februarlykke 2015
Føler jeg går rundt med feber… har målt og har ikke feber heller. Andre som har det likt?

Venter en liten i februar ❤️

Ja! Akkurat sånn!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja, uten tvil i da måtte jeg faktisk ta den da jeg fikk litt frysninger også :P

Godt å høre at det ikke bare er meg :)
Fryser og er kokvarm om en annen her jeg sitter med et stort ullteppe rundt meg :P

Venter en liten i februar ❤️

Har vært sånn idag, ikke tidligere. Men er usikker om jeg faktisk holder på å bli dårlig eller om det er reaksjon på graviditeten. Har idag hatt vond hoste, er uggen i hodet og fryser. I tillegg er jeg kvalm og dødssliten, som jeg for er hele tiden nå:p

Her er det litt sånn. Termostaten i kroppen har vært litt på bærtur i alle svangerskapene mine. Noen ganger varm og noen ganger kald.

Rett før jeg svimte av idag følte jeg at hode kokte

Jepp, bytter på å koke over og ha frost i meg - akkurat som når jeg har feber. Føles nesten litt som en influensa-feeling akkurat nå, med alle symptomene oppå hverandre...

Jepp samme her, feberfølelse og frossenpinn om hverandre, skal ikke mye fysisk arbeid til før jeg er helt varm og utslitt for tiden:rolleyes: Men husker det fra de andre to også:)

Det har gått over nå, men hadde det en del i uke 4 og 5, lurer på om jeg hadde det sånn før jeg testet positivt 3+3 også :P

Back
Topp