Andre med bade"angs" offentlig.

Føler veldig med deg!
Det er ikke selvtilliten som er problemet med meg da, og det er ikke det å vise meg i bikini/badedrakt i badehallen. Med meg er det å dusje naken fordi jeg har blitt utsatt for overgrep... Jeg har opplevd mye kjeft på svømmehaller fordi jeg dusjer før jeg drar dit, så nå står jeg bare over :( Folk forstår bare ikke.. Jeg dusjer meg godt og skyller meg i dusjen før jeg går ut.

Huff, så utrolig trist å høre. Er nok dusjen som er problemet her heller.
Men igjen av andre årsaker enn deg.
Jeg synes egentlig du bare skal fortsette med å dusje hjemme jeg. Du har blitt nok straffet i livet allerede. Kan du kanskje ha med deg noen som lett setter folk på plass om de gjør det?
 
Jeg har helt angst for å bade eller vise meg i bikini offentlig . Går stort sett alltid med singlet og shorts.
I syden også.. men lå i bikini når jeg lå helt flatt og sola meg.. om jeg bada var det på med shorts og singlet.
Klarer desverre ikke å gi blaffen.

Jeg har så lyst jeg å! Synes det er værre i basseng enn på strand for jeg har mest imot dusjen.
Når badedrakt er på synes jeg det er greit.. føler meg ikke som en modell akkurat men ja.. stranda er det mer fordelt. Man kan velge å være litt på utkanten.. bikini er ikke et alternativ :hilarious:
 
Har det på samme måten! Eldste er seks år og aldri vært i badebasseng. Jeg skammer meg! Men jeg klarer ikke helt den dusjingen fordi jeg har så mange stygge strekkmerker. :( Vet hva du føler!
Det er en utrolig vond følelse.. for det værste ligger jo inn i hode. Jeg vet det men det hjelper ikke
 
Huff, så utrolig trist å høre. Er nok dusjen som er problemet her heller.
Men igjen av andre årsaker enn deg.
Jeg synes egentlig du bare skal fortsette med å dusje hjemme jeg. Du har blitt nok straffet i livet allerede. Kan du kanskje ha med deg noen som lett setter folk på plass om de gjør det?

Vanskelig uansett årsak :(
Ja, synes egentlig det selv også. Men det er veldig mange som er så kvasse på at det er uhygienisk og at det er tullete å ikke ville vise seg naken og synes det er barnslig. De forstår jo ikke hva som ligger bak! Jeg skulle ønske jeg bare kunne gjøre det. Jeg kunne selvfølgelig sagt det til folk som gulper mot meg, men så er det jo ikke alt jeg vil at fremmede skal vite heller :(

Håper vi alle blir så komfortable at vi takler slikt en dag, altså!
 
Back
Topp