Jeg har en diagnose som går under Cp. Jeg har veldig svak Cp som ikke synes på kroppen noe serligt, men jeg er ofte sliten, trøtt og ukonsentrert. jeg trenger ofte mer søvn enn andre og har ofte vondt i ledd, ryggen, nakken og bekkenet. Ofte føler jeg at jeg ikke er en god mor fordi jeg er ofte sliten og trøtt. I følge mange er jeg kun "lat". Noe som faktisk er trist fordi jeg bruker mer energi på ting som andre folk ikke tenker øve som f.eks. å gå. Jeg klarer fint å ta av meg min sønn, men er ofte sliten på kveldene etter han har lagt seg. Flere tror at jeg har ME pga jeg er ofte sliten, men det er bare diagnosen min som er lett Cp. Får ikke støtte av NAV eller noe fordi de mener at jeg er for frisk til å klare meg i jobb selv om jeg ikke klarer tanken på jobb for øyeblikket. Ofte må jeg planlegge hverdagen min, og at hvis jeg gjør for mye på en dag så kommer jeg til å vær ødelagt flere dager etterpå.
Er det flere med spesielle diagnoser/sykdommer som gjør dagene vanskeligere enn ellers?
Er det flere med spesielle diagnoser/sykdommer som gjør dagene vanskeligere enn ellers?