Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det snakk om planleggingsdagene neste år, da jeg er i slutten av permisjonen med vesla. de krever da at jeg skal være på jobb disse dagene selv om jeg ikke er ferdig med min perm... så da må jeg evt. la far ta enda mer perm enn hva vi har avtalt! Dette stusset jeg veldig på altså...
De kan da umulig kreve det av deg? Jeg er ikke lærer, men det kan da ikke være lov å kreve det?
Nei vettu hva, barselpermisjon er barselpermisjon, da skal man da ikke jobbe!! Makan til tullete utsagn fra en sjef har jeg aldri hørt !Ja tror hun blingser litt, hun forteller at dersom jeg ikke møter må jeg jobbe inn disse timene i min ferie? Hun må vel ha fått drypp*?
Var det jeg stusset over også En særdeles firkantet leder jeg har....
Har du sammenhengende eller "tidskonto"?
Er det ikke sånn at lærere jobber 45 timersuke og avspaserer i sommerferien?
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*
Jg er lærer på u.skole og har perm tom 27.aug 2014. Jg skal prøve å få til å være m på oppstarten, mn det er fordi jg ønsker. Perm min er ikke over før den er over. Det der får vel arb.giveren din bare fikse?
Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013
hva med å jobbe på de planlegingsdagne å heller ta noen andre dager som er pappan sine?Bunden, ubunden og tidskonto ja
*notert med fjærpenn*
Nope, det er vel det som ikke lar seg fikse!
*notert med fjærpenn*