Andre lærere her?

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
trenger litt skravlings her... nå forteller arb.giver meg at jeg er nødt til å gi fra meg mer permisjon til far fordi jeg ikke kan være i svangerskapsperm når det er planleggingsdager på skolen?!??!?!

Hæ...... ??? Jeg er ikke lærer, men er ikke det litt drøyt? Kan godt være det er sånn, men jeg syns det høres veldig rart ut. Er man sykemeldt eller i permisjon, er man nettopp det, og mente at det betydde at man ikke måtte møte på noen som helst møter. Jeg må iallefall ikke det :p

Det ville jeg sjekket godt opp var jeg deg. Håper det ikke stemmer, for din del :)

verste jeg har hørt!

sykemelding eller ikke... permisjonen starter jo ikke før den gjør? sykemelding er jo noe helt annet.

Er lærer å har aldri hørt om det! Her har de lagt super godt til rette for meg, kan gå hjem når undervisningen er over for dagen og slapp et felles møte i går :p er så glad for å ha forståelsesfulle ledere :) ring Utdanningsforbundet å hør, tror ikke de kan tvinge deg til det altså.

Nå er det snakk om planleggingsdagene neste år, da jeg er i slutten av permisjonen med vesla. de krever da at jeg skal være på jobb disse dagene selv om jeg ikke er ferdig med min perm... så da må jeg evt. la far ta enda mer perm enn hva vi har avtalt! Dette stusset jeg veldig på altså...

Nå er det snakk om planleggingsdagene neste år, da jeg er i slutten av permisjonen med vesla. de krever da at jeg skal være på jobb disse dagene selv om jeg ikke er ferdig med min perm... så da må jeg evt. la far ta enda mer perm enn hva vi har avtalt! Dette stusset jeg veldig på altså...

De kan da umulig kreve det av deg? Jeg er ikke lærer, men det kan da ikke være lov å kreve det?

De kan da umulig kreve det av deg? Jeg er ikke lærer, men det kan da ikke være lov å kreve det?

Var det jeg stusset over også :P En særdeles firkantet leder jeg har....

Hørtes veldig rart ut!!

trodde ikke de hadde lov til å kreve det...

Ja tror hun blingser litt, hun forteller at dersom jeg ikke møter må jeg jobbe inn disse timene i min ferie? Hun må vel ha fått drypp*? :P
Nei vettu hva, barselpermisjon er barselpermisjon, da skal man da ikke jobbe!! Makan til tullete utsagn fra en sjef har jeg aldri hørt ! :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Permisjon er permisjon vel?? Uavhengig av røde dager,planleggingsdager eller annet,

Var det jeg stusset over også :p En særdeles firkantet leder jeg har....

Vanskelig eller ikke, hun må jo forholde seg til lovverket. Tror det er strenge regler på dette med permisjonen. Dette kan jeg overhode ikke tenke meg de har lov til!

Har du sammenhengende eller "tidskonto"?

Er det ikke sånn at lærere jobber 45 timersuke og avspaserer i sommerferien?

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Jg er lærer på u.skole og har perm tom 27.aug 2014. Jg skal prøve å få til å være m på oppstarten, mn det er fordi jg ønsker. Perm min er ikke over før den er over. Det der får vel arb.giveren din bare fikse?

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Har du sammenhengende eller "tidskonto"?

Er det ikke sånn at lærere jobber 45 timersuke og avspaserer i sommerferien?

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Bunden, ubunden og tidskonto ja :-) :-)

*notert med fjærpenn*

Jg er lærer på u.skole og har perm tom 27.aug 2014. Jg skal prøve å få til å være m på oppstarten, mn det er fordi jg ønsker. Perm min er ikke over før den er over. Det der får vel arb.giveren din bare fikse?

Storebror mars 2007

Nope, det er vel det som ikke lar seg fikse! :-)

*notert med fjærpenn*

Nope, det er vel det som ikke lar seg fikse! :-)

*notert med fjærpenn*

Ja - skjønte det.. Mn tenker bare at det burde ikke vært noe problem! Hun kan si at hun ønsker å ha dg der, mn kan vel ikke tvinge dg?? Lykke til m 'forhandlingene' :) :)

Storebror mars 2007

Back
Topp