Andre lærere her?

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
trenger litt skravlings her... nå forteller arb.giver meg at jeg er nødt til å gi fra meg mer permisjon til far fordi jeg ikke kan være i svangerskapsperm når det er planleggingsdager på skolen?!??!?!

Hæ...... ??? Jeg er ikke lærer, men er ikke det litt drøyt? Kan godt være det er sånn, men jeg syns det høres veldig rart ut. Er man sykemeldt eller i permisjon, er man nettopp det, og mente at det betydde at man ikke måtte møte på noen som helst møter. Jeg må iallefall ikke det :p

Det ville jeg sjekket godt opp var jeg deg. Håper det ikke stemmer, for din del :)

verste jeg har hørt!

sykemelding eller ikke... permisjonen starter jo ikke før den gjør? sykemelding er jo noe helt annet.

Er lærer å har aldri hørt om det! Her har de lagt super godt til rette for meg, kan gå hjem når undervisningen er over for dagen og slapp et felles møte i går :p er så glad for å ha forståelsesfulle ledere :) ring Utdanningsforbundet å hør, tror ikke de kan tvinge deg til det altså.

Nå er det snakk om planleggingsdagene neste år, da jeg er i slutten av permisjonen med vesla. de krever da at jeg skal være på jobb disse dagene selv om jeg ikke er ferdig med min perm... så da må jeg evt. la far ta enda mer perm enn hva vi har avtalt! Dette stusset jeg veldig på altså...

Nå er det snakk om planleggingsdagene neste år, da jeg er i slutten av permisjonen med vesla. de krever da at jeg skal være på jobb disse dagene selv om jeg ikke er ferdig med min perm... så da må jeg evt. la far ta enda mer perm enn hva vi har avtalt! Dette stusset jeg veldig på altså...

De kan da umulig kreve det av deg? Jeg er ikke lærer, men det kan da ikke være lov å kreve det?

De kan da umulig kreve det av deg? Jeg er ikke lærer, men det kan da ikke være lov å kreve det?

Var det jeg stusset over også :P En særdeles firkantet leder jeg har....

Hørtes veldig rart ut!!

trodde ikke de hadde lov til å kreve det...