Herregud, jeg er 4+5 i dag å ble plutselig super varm i ansiktet og kjempe kvalm! Kan svangerskapskvalmen komme så tidlig?? Aist begynte det i uke 7 å jeg trodde det var tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, begge mine har jeg fått det mellom uke 4-5Herregud, jeg er 4+5 i dag å ble plutselig super varm i ansiktet og kjempe kvalm! Kan svangerskapskvalmen komme så tidlig?? Aist begynte det i uke 7 å jeg trodde det var tidlig
Uke 5+3 nå, og venter spent på om det dukker opp denne gangen også..
Ja i dag er jeg kvalm. Hjalp med litt blåbær, men tipper det sniker seg på rimelig kjapt igjen. Begge de andre var jeg kvalm fra uke 8-41, så er forberedt.![]()
Er 5+4 og har vært litt småkvalm på kveldene, og av og til rundt lunsjtider, men da kjenner jeg godt etter. Sist kom det ikke før uke 8-9 med oppkast og alt
Men tror jeg vet mer hvordan svangerskapskvalme kjennes ut denne gangen, så lettere å merke, selv om det bare er små små bølger enn så lenge på en måte?
Ja, begge mine har jeg fått det mellom uke 4-5Uke 5+3 nå, og venter spent på om det dukker opp denne gangen også..
Jeg føler meg også litt frysen, iskald på hendene, lurte på om jeg begynte å bli syk for jeg er helt susete i hodet også å trøtt, men det er nok bare en kombo av mye jobb i det siste, og lite mat4+5 idag og har begynt å bli litt småkvalm sammen med at jeg føler meg frysen

Håper det, hadde hyperemesis begge svangerskapeneJa håper det holder seg borte i lengste laget så du slipper å gå kvalm så lenge!

Ja da håper vi i vertfall!Håper det, hadde hyperemesis begge svangerskapene![]()
er bare 5+4