Andre kvalme damer??

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Herregud, jeg er 4+5 i dag å ble plutselig super varm i ansiktet og kjempe kvalm! Kan svangerskapskvalmen komme så tidlig?? Aist begynte det i uke 7 å jeg trodde det var tidlig

Herregud, jeg er 4+5 i dag å ble plutselig super varm i ansiktet og kjempe kvalm! Kan svangerskapskvalmen komme så tidlig?? Aist begynte det i uke 7 å jeg trodde det var tidlig
Ja, begge mine har jeg fått det mellom uke 4-5:sorry: Uke 5+3 nå, og venter spent på om det dukker opp denne gangen også..

Ja i dag er jeg kvalm. Hjalp med litt blåbær, men tipper det sniker seg på rimelig kjapt igjen. Begge de andre var jeg kvalm fra uke 8-41, så er forberedt. :)

Er 5+4 og har vært litt småkvalm på kveldene, og av og til rundt lunsjtider, men da kjenner jeg godt etter. Sist kom det ikke før uke 8-9 med oppkast og alt :eek:

Men tror jeg vet mer hvordan svangerskapskvalme kjennes ut denne gangen, så lettere å merke, selv om det bare er små små bølger enn så lenge på en måte?

Ja, jeg har allerede fått kvalmestillende fra legen. Hadde hyperemesis sist, så er godt forberedt på at det blir noen heftige måneder. Men sist hadde jeg mer oppkast enn jeg har hatt til nå, så er litt spent. Begynte i uke 4 forrige gang også

Begynte ca 4+0 til meg forrige svangerskap… har allerede vært kvalm og uggen nå også, spesielt hvis det går for lenge mellom måltidene. Håper ikke jeg kaster opp like mye som sist, jeg klarer ikke spise de tingene jeg spydde av i forrige svangerskap enda, og spyr jeg nå har jeg plutselig ingen flere type pålegg jeg kan spise som gravid :hilarious:

Ja i dag er jeg kvalm. Hjalp med litt blåbær, men tipper det sniker seg på rimelig kjapt igjen. Begge de andre var jeg kvalm fra uke 8-41, så er forberedt. :)

Sprøtt at det kan komme så tidlig føler jeg, men det er visst kommet. Får bare finne en måte å stagge det litt på, sist gikk jeg på kvalmedempende, kan jo være jeg må gjøre det denne gangen også

Er 5+4 og har vært litt småkvalm på kveldene, og av og til rundt lunsjtider, men da kjenner jeg godt etter. Sist kom det ikke før uke 8-9 med oppkast og alt :eek:

Men tror jeg vet mer hvordan svangerskapskvalme kjennes ut denne gangen, så lettere å merke, selv om det bare er små små bølger enn så lenge på en måte?

Ja jeg tror nok det! Jeg føler det litt som om jeg har en klump i halsen, å det er ikke sikkert jeg hadde reagert på det sist gang, føler også at jeg blir helt varm og litt sånn besvimete i hode om du fatter, men det kan nok henge sammen

4+5 idag og har begynt å bli litt småkvalm sammen med at jeg føler meg frysen‍
Jeg føler meg også litt frysen, iskald på hendene, lurte på om jeg begynte å bli syk for jeg er helt susete i hodet også å trøtt, men det er nok bare en kombo av mye jobb i det siste, og lite mat

Kvalmen kom denne uka hos meg. Kommer i bølger gjennom hele dagen egentlig. Begynte gradvis fra 5+3 og blitt sterkere dag for dag. I dag er jeg 6+0 og har fått kvalmedempende fra legen. Har ikke turt bruke det enda da jeg leste i pakke vedlegget at man kan få nevrologiske skader som bivirkninger :nailbiting:
Hørtes ikke ut som noe hyggelig, så har bestemt meg for å bare bruke det hvis det blir heeelt krise.

Jeg er kun 4+3 og overraskende ganske kvalm allerede. Sliter spesielt på jobb når det er høyt tempo og mange stressfaktorer :arghh:

Lillegutt satt og hompet på magen min i senga akkurat… nå var det like før jeg spydde :hungover:

Trodde kvalmen hadde roet seg i går, men i dag er den tilbake i dobbel styrke. Litt godt for det vet jeg er et godt tegn, men ikke så godt å være kvalm:hilarious:

Back
Topp