Andre IVF-ere?

Hmm, har egentlig hatt masse smilefjes ++ i meldingene mine, men de kommer visst ikke med når jeg bruker de som er på telefonen... derfor jeg har prøvd å redigere noen tidligere innlegg ;) men nå har jeg skjønt hvordan :D
Ja, det er litt teit at smil fra telefon bare blir borte.
 
Ja, det kan føles ganske urettferdig til tider... samtidig er jeg veldig glad for at IVF er en mulighet, og akkurat nå føler jeg meg veldig heldig (midt oppi all frykten)
Jeg er gift med en dame, så vi har jo ingen lang prøveperiode på egenhånd, slik som heterofile par ofte har i tillegg. Jeg synes folk er sykt tøffe som orker å stå i det så lenge.. Jeg hadde faktisk bestemt meg for at dette var mitt siste forsøk.
Det er jo fantastisk at du har to graviditeter på ett uttak
Så bra dere endelig har lyktes nå:Heartred Er det aktuelt for kona di med et søskenforsøk etter hvert? Det kan jo hende der vil være lettere å lykkes for henne.
 
Er det noen her som har satt inn to? I min forrige termingruppe ble det en drøss av tvillinger blant IVF-gjengen.
 
Så fint at du er gravid
Ja, det føles som om det står veldig mye på spill. Jeg var på TUL forrige uke, så fikk vi se et bankende hjerte, jeg synes det hjalp. Så kan anbefales. Men får du ikke automatisk TUL når du har hatt IVF-forsøk?
Jo du får tilbud om det, skal ta det 9 oktober.:)
 
Ser jeg er litt sent ute :rolleyes:
Gravid med andre ivf barn, fra samme uttak som første. Fikk klaff på første, som ble født mai - 16, et mislykka innsett i mai. - 19, og et vellykket i august - 19 :wav

Har en gutt fra før vi klarte få til på egenhånd :Heartblue
 
Det er nesten så jeg blir redd ;) vi har mye likt!
vi har en på snart 11 som vi klarte på egen hånd.
Så har vi ei fra ivf født i des 2015 på første innsett (etter 4 SA og 1exu før vi startet ivf prosessen)! Nå hadde vi ett mislykket fryseforsøk i mai 2019 og 1 positivt fryseforsøk i august 2019 (fra første uttaket) :)

måtte sjekke alderen din.. jeg var 23 da jeg fikk første, men ble 29 10 dager etter nr 2, og er 33 når minstemor kommer... haha
 
Last edited:
Dobbelpost
 
Ser jeg er litt sent ute :rolleyes:
Gravid med andre ivf barn, fra samme uttak som første. Fikk klaff på første, som ble født mai - 16, et mislykka innsett i mai. - 19, og et vellykket i august - 19 :wav

Har en gutt fra før vi klarte få til på egenhånd :Heartblue
Skjedde noe rart... jeg prøvde å quote deg i innlegget over ;)
 
Back
Topp