Andre her som sliter med vitamin og mineralmangel her?

Guldoria

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Har de siste måndene gått påtilskudd av jerntabletter og magnesium. Og de siste blodprøvene viste bare forverring,Formen er laber noen andre som sliter med det sammme?
 
Last edited:
Så kjedelig å få dette på toppen av alt annet.

I tillegg til tabletter, har du prøvd å spise brokkoli hver eneste dag? Du kan også spise ferske spinatblader og egg som pålegget hver eneste gang du spiser brød. Å drikke appelsinjuice til måltidene / når du tar kosttilskudd hjelper opptaket av jern. Alle grønne bladgrønnsaker inneholder mye jern. Magnesium...skal sjekke opp og oppdatere :)

Hva sier legen da? Legen må jo komme med noen forslag, ikke bare gi deg resultatene og ikke komme med tiltak når verdiene fremdeles synker.
 
Har fåttnoen nye tilskudd pluss oppstart på b12 sprøyter. Problemet er nok svangerskapsdiabetesen ogspiser derav allerede mye grønt. Skal heldigvis til endokrinologen på tirsdag.
 
Har de siste måndene gått påtilskudd av jerntabletter og magnesium. Og de siste blodprøvene viste bare forverring,Formen er laber noen andre som sliter med det sammme?


Jeg sniker fra mai-forumet. Her har jeg fått påvist svært lave kalsium og magnesium verdier, enda jeg går på dobbelte doser enn det jeg gjorde før svangerskapet (jeg tar 1500 mg kalsium og mellom 600-800 mg magnesium)Jeg har også økt inntaket av mat som er rike på kalsium og magnesium, uten hell.

Det virker som om svangerskapet tapper en helt for vitaminer. Som følge av osteoporose så går jeg også til endokrinolog, men han er selvsagt bortreist i to uker så jeg får ikke bedt om råd før over påske. Oppdatert gjerne dersom du får noen gode tips når du har snakket med din endokrinolog.
 
Fikk dessverre ikke snakke med endokrinologen, ble bare sendt til nye utvidede blodprøver
 
Back
Topp