Andre her som handler på iherb?

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Jeg digger den butikken, og har handlet der i noen år nå. Handler alt i fra drops og proteinbarer til fuktighetskrem og leppepomade :dance008

Hva er dine favoritter fra iherb?
Akkurat nå venter jeg på en pakke med Questbarer :love7 og hampfrø :)

Hvis noen vil handle, og ikke har handlet derfra før, kan du få rabatt ved å bruke rabattkoden min : UVA966
Lurt å handle for under 350 kr inkl. porto, så man slipper moms/tollavgift. Og lurt å handle under 1,8 kg, så blir portoen billigst (velg International Airmail) :)

http://www.iherb.com?rcode=UVA966

Jeg også har handlet en del på iherb.. Så har det ikke blitt til at jeg har gjort det på en stund, men nå hadde jeg tenkt å gjøre det igjen. Men så etter å ha puttet den første lille tingen i handlekurven, ser jeg at frakten er kjempe dyr. Prøver å forandre til airmail, men det går ikke å hake av fra dhl. Kjenner jeg får noia, prøvd flere ganger.
Er det slik hos deg også? Arrrrg....

Jeg også har handlet en del på iherb.. Så har det ikke blitt til at jeg har gjort det på en stund, men nå hadde jeg tenkt å gjøre det igjen. Men så etter å ha puttet den første lille tingen i handlekurven, ser jeg at frakten er kjempe dyr. Prøver å forandre til airmail, men det går ikke å hake av fra dhl. Kjenner jeg får noia, prøvd flere ganger.
Er det slik hos deg også? Arrrrg....
De forandret portoen ved nyttår. Men sålenge du handler for over 20 doller tror jeg det er, så blir portoen halvert. Nå er det ikke lenger en fast porto for pakker under 1,8 kg, men portoen blir justert alt etter hva du kjøper. Lønner seg fortsatt å handle for under 1,8 kg, men aller mest lønner det seg å handle dyre og lette ting, f.eks kosttilskudd ;) Bare prøv deg fram og se hvordan portoen forandrer seg :)
Når jeg handler blir portoen alt fra 3 dollar til 7 dollar, alt etter hva jeg handler.

Jeg har handlet veldig masse på iherb :) alt fra ulike meltyper, kosttilskudd, te, kakaopulver, sjokolade, proteinbarer i mange forskjellige typer, hudprodukter, drops osv. Det finnes jo kjempe masse ting der inne, men har ikke bestilt på lenge fordi kronen ble så svak :P haha!

Jeg har handlet veldig masse på iherb :) alt fra ulike meltyper, kosttilskudd, te, kakaopulver, sjokolade, proteinbarer i mange forskjellige typer, hudprodukter, drops osv. Det finnes jo kjempe masse ting der inne, men har ikke bestilt på lenge fordi kronen ble så svak :P haha!
Ja, utrolig kjipt med den dårlige kursen :-(

Back
Topp