Andre gravide natteravner?

LiveG

Forelsket i forumet
Sommerspirene 2025
Får slettes ikke sove! Har hatt rier siden kl 19 i kveld, da var det opptil 20 min mellom hver rie. Nå har det gradvis blitt mindre og mindre -8 min. Så her ligger jeg og teller da, venter på at det blir ca 4 min mellom riene, så vekker jeg samboeren:-) håper det ikke er falsk alarm, jeg er førstegangsfødende! Syntes forresten det er veldig stille på forumet om dagen... Hva driver vi høygravide damer med?;-)

Håper det tar seg opp:)
Prøv å sov litt,selvom det er vaskelig når du har vondt.....

Har riene kommet hyppigere nå?
Masse lykke til :D

Det har blitt veldig stille her,lagt merke til det selv.
For min del, er det fordi jeg er så utrolig trøtt og sliten...Så, jeg sover veldig mye...
Og titter bare innom her for å se om noen har født...
Er overrasket over hvor få av oss som har født til nå heeh :D

Håper riene har tatt seg opp falske alarmer er vi ikke glade i Jeg synes også det er stille her og ikke minst få som har født. 

Jeg for min del bruker tiden til å rydde/vaske og få ting på plass til at lillesøster kan komme. Ellers så er jeg mye trøtt, sover dårlig om natten og har litt influensa i kroppen, så jeg prøver å slappe av og sove litt på dagtid.

Hvordan går det? Håper riene har tatt seg opp 

Nei, her prøver jeg å ta livet mest mulig med ro. Sover dårlig om nettene (halsbrann, kynnere, ryggsmerter og alt på en gang) - så på dagen er jeg helt utslitt. Men jeg er her ennå jeg...

Kanskje det er mange som har født eller holder på siden det er så stille her?? 

Jeg er her! Vi som er her får skravle som bare det (om alt og ingenting) sånn at ventetiden går litt fortere! ;) Ser at vi er en del som har termin helt i slutten av måneden og jeg merker at det kommer sikkert til å være godt å ha forumet nå framover. :) Har permisjon nå og er mer hjemme og leeengter etter å bli ferdig :P

Hvordan går det, LiveG? Tatt seg opp med riene? Håper ikke du behøver å plages lenge uten at det kommer skikkelig i gang. Lykke til :) 

HÅPER det tar seg opp, for det er sikkert slitsomt å gå slik med maserier over tid rett før man helst skal ha energi til å føde! =) 
Jeg sover ganske greit om natten heldigvis. Våkner for å tisst og skifte stilling 1-2 ganger, men sovner fort igjen.

Oj så spännande. Hoppas att de inte va falskt alarm då! Jag tycker också att de är väldigt tyst här. Fast iof så kollar jag in här säkert 10 ggr om dagen. Tycker de är så kul att jämnföra mina "signaler" med andras. 

Åh, så spennende! Håper baby'n din er ute eller på vei ut nå! emoticon heia, heia!!

Jeg må innrømme at når jeg leste den overskriften, så tenkte jeg på natteravnene, altså de med gul jakke som går rundt i byen her på natterstid og passer på ungdommen. Haha, så jeg tenkte jo ikke det var relatert til meg  Jeg er nok en liten  natteravn om dagen jeg.. umulig å finne en god stilling med dette forbanna bekkenet, og om jeg først sovner så våkner jeg etter kort tid fordi jeg må tisse tusen ganger i løpet av natta. Godt denne ungen her snart skal ut ( tre uker igjen til termin, maks fem uker igjen). Føles som en liten evighet, men jeg hadde nok ikke vært helt klar om hun kom ut nå heller, hehe.. Fikk satt opp sprinkelsengen istad, og fant ut til min store forskrekkelse at jeg ikke har noe sengetøy i rosa/jentefarger. Så her må det shoppes! Jeg syns jo ikke hun skal komme hjem å ligge i storebrors lyseblå sengetøy... I alllefall ikke første dagen! Blir vel nok av gutteklær og ting for henne etterhvert likevel :)

Bra de fleste som skravler her har termin i slutten av september, så slipper det å bli totalt dødt allerede nå.. Skal prøve å skravle så mye jeg kan jeg og!

Fødte ei nydelig lita jente kl 17.43 i går:-) Alt står bra til! Hun veide 3485g og var 49 cm lang. Hodeomkrets var 34cm. Koser oss på barsel nå. Gled dere jenter:-) Selv om fødsel ikke er bare bare...

Gratulere så mye!!!! =)

Back
Topp