Andre fra Nedre Eiker/Drammens området med termin i juni 2016?

Solstråle!

Blir kjent med forumet
Hei!
Happy.gif


Er det flere fra Nedre Eiker, Drammen eller kanskje Øvre Eiker med termin rundt juni 2016 som kunne tenke seg å være med å danne en "barsel/tur" gruppe? Jeg er fra Nedre Eiker er gift og har en datter, min termin er i juni. Synes det hadde vært hyggelig å finne noen i nærheten å bli kjent med og i fremtiden kanskje gå trilleturer eller ta noen kafé turer med i barselperioden.

Noen som er interessert?
Happy.gif
 
Hei hei. Jeg er fra nedre eiker
 
Krokstadelva her :)
Termin 27.juni (foreløpig)
Venter nr. 3
Fint å trille rundt bruene da :)
Min termin er foreløpig 13. juni og jeg venter nr 2. Turen rundt bruene er veldig fin! :)
 
Ja, foreløpig i midten av juni :)
Jeg har også foreløpig termin i midten av juni, 13. juni, så får vi se om den endrer seg etter ultralyden i uke 18. Blir spennende! :)
 
Skal dere føde på Drammen?
 
Skal dere føde på Drammen?
Har hatt både Drammen og Bærum i tankene men det blir nok Drammen. Har hørt at de kun har familierom og lystgass på Bærum.. Hehe.. ;)
 
Blir Drammen her ja :) vurderte Bærum pga lystgass og familierom, men Drammen er vel bedre sett bort ifra de to tingene ;)
Jeg fødte på Drammen sist og var veldig fornøyd med alt der, så det blir nok Drammen! :)
 
Jeg har født på Drammen og Kongsberg. Var faktisk mest fornøyd med Kongsberg(blei sendt dit da det var fullt på Drammen) Men hadde så rask fødsel sist- at jeg må kjøre kortest mulig nå.
 
Jeg har født på Drammen og Kongsberg. Var faktisk mest fornøyd med Kongsberg(blei sendt dit da det var fullt på Drammen) Men hadde så rask fødsel sist- at jeg må kjøre kortest mulig nå.
Har det i tankene jeg også. Når det først begynte gikk det ganske fort og har fått beskjed av jordmor at jeg må dra med en gang jeg merker noe er på gang. Derfor holder jeg nok en ekstra knapp på Drammen som er nærmest.. ;)
 
Jeg bor også i Drammen på Åskollen gravid med nr 3. har termin 27/6.
 
Jeg bor også i Drammen på Åskollen gravid med nr 3. har termin 27/6.

Akkurat samme som meg da :) Termin 27. og gravid med nr. 3. Når skal du på OUL?
 
Drammen her og:) 6. Juni!
 
Back
Topp