Andre forum?

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Er noen av dere på andre forum eller har vært?
Hvilke?
Jeg har aldri vært på andre forum enn BV
Når jeg har googlet ting jeg lurer på har kvinneguiden dukket opp. Der er jo folk utrolig stygge i svarene sine slik jeg har oppfattet det. Hadde ikke hatt psyke til å være hører hvertfall :happy118

Er noen av dere på andre forum eller har vært?
Hvilke?
Jeg har aldri vært på andre forum enn BV
Når jeg har googlet ting jeg lurer på har kvinneguiden dukket opp. Der er jo folk utrolig stygge i svarene sine slik jeg har oppfattet det. Hadde ikke hatt psyke til å være hører hvertfall :happy118

Nei, holder med ett for meg. Og de vanlige SoMekanalene da. :p

To forskjellige engelske forum for prøving (Og ivf), vært litt innom forskjellige spill-forum, tja..?

Jeg er på flere forum. Har vært innom MANGE. Mammanett var "hjemme" i mange mange år, men der ble det gjort så mange forandringer etterhvert, at følelsen av noe kjent og kjært forsvant helt.

Jeg er på flere forum. Har vært innom MANGE. Mammanett var "hjemme" i mange mange år, men der ble det gjort så mange forandringer etterhvert, at følelsen av noe kjent og kjært forsvant helt.

Mammanett, minner :p der var jeg år jeg var 13 år :hilarious: , kanskje vi var der samtidig.

Jeg var tidligere på flere forum, men ingen av dem eksisterer lenger.

Var du på mammaforun når du vsr 13 år??

Hmmm... er vi de eneste som har overlevd?

Haha, ja, la oss si det sånn at jeg har vært lidenskapelig opptatt av graviditet, fødsel og babyer hele livet. Var inne og spurte om litt spørsmål jeg lurte på om fast føde, osv :hilarious: og likte å følge med på svangerskapene og babyene til folk. Det var jo litt mer deling av sånt på åpent forum på den tiden (rundt 04-05). Men jeg utga meg aldri for å være gravid eller ha barn da, hadde til og med mitt eget navn som nick :p
Faktisk rettelse, var jeg 12 da jeg lagde bruker :eek:
Elsket å lese fødselshistorier også. Hjælp dette høres mer crazy ut når jeg tenke rpå det i ettertid. Husker såvidt noen av brukernavnene derfra også.

Haha, ja, la oss si det sånn at jeg har vært lidenskapelig opptatt av graviditet, fødsel og babyer hele livet. Var inne og spurte om litt spørsmål jeg lurte på om fast føde, osv :hilarious: og likte å følge med på svangerskapene og babyene til folk. Det var jo litt mer deling av sånt på åpent forum på den tiden (rundt 04-05). Men jeg utga meg aldri for å være gravid eller ha barn da, hadde til og med mitt eget navn som nick :p
Faktisk rettelse, var jeg 12 da jeg lagde bruker :eek:
Elsket å lese fødselshistorier også. Hjælp dette høres mer crazy ut når jeg tenke rpå det i ettertid. Husker såvidt noen av brukernavnene derfra også.
Vi hadde ikke Internett engang da jeg var 12 år:P

Første forum var et som het slankere.com. Også var det snartgravid(?) og snartmamma. Ogsååå Lavkarbo.no. Nå om dagen er jeg innom og leser på kvinneguiden og her da. :)

Back
Topp