Er 4. gangs og kjenner også lite, men er enda litt kortere dere. Er 14+5 og har kjent liv, men ikke mye. Da jeg var på forrige ul glemte jm å sjekke akkurat hvor morkaka mi lå og jeg glemte å spørre om plaseringa, spurte da vi var ferdig og da mente ho at den lå litt langt nede og forrand... kan forsåvidt stemme med de få bevegelsene jeg kjenner for kjenner dem liksom mest på toppen av livmora og mest på høyre sida oppe, men føles kjempeskummelt å ha det sånn, for kan gå dagesvis mellom hver gang. Skal få ho til å sjekke plasering neste gang, og som dollymama sier så er det godt mulig at det er flere av dere som kjenner ingenting eller lite pga forliggende morkake. For dem som ikke allerede vet eller ikke skal på ul før oul, så skal hvertfall plaseringa undersøkes og skrives ned i papirene våre. Hvor de små gulla våre ligger og hvilke vei de sparker og bokser har også litt å si på når og hvordan en kjenner liv. Uansett er det ikke noe å bekymre seg over når man er rundt 15 uker... fortsatt tidlig!