Andre flergangsmammaer som merker lite bevegelser?

Marimekko

Andre møte med forumet
Nå er jeg 15+4, og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har kjent den lille i det hele tatt, eller om det bare har vært luftbobler eller noe sånt. Kjenner jeg blir veldig nervøs av å lese om alle som kjenner så mye bevegelser fra fosteret, og tenker at det bør nå ihvertfall jeg gjøre, som er tredjegangs! Men så er det bare helt stille der inne som jeg kan merke...:-\ Flere?

Gravid med nr to, er også 15+4... Ikke kjent noe hittils. Og venter veldig... Men kjente ikke noe før etter uke 16 med første, så er vel ikke unormalt får man håpe. Skal på UL om tre dager, skal bli godt kjenner jeg.

Er 2gangs, og tror jeg har kjent noe men veldig usikker. Så venter fortsatt, ifølge tidlig ul var morkake denne gangen bak. Forrige gang hadde jeg den forran og kjente ikke noe før i uke 20ish, fra uke 24-25 kunne det sees utenpå. Er 16+6 idag, og OUL 11.12 så er veldig nervøs og spendt kjenner jeg...

Jeg venter barn nummer tre, og har morkaken foran denne gangen også.
Kjente tidlig de små "boblene", men ettersom sparkene skulle forventes å bli sterkere, har jeg i grunnen kjent få og svake bevegelser. Men det er da morkaken som demper igjen, denne gangen også.
Jeg kjenner mest på sidene, skulle øsnke jeg kunne kjenne det på midten også, men vet jo grunnen nå da.
Jeg er 18+2 idag.

3.gang her, er 16.5 og bare kjent litt bobling hvis jeg riktig kjenner etter.. Vært på 3 ul og er en livlig baby

19 uker og fjerdegangs:) ikke kjent tegn til liv enda, så tror det er veldig forskjellig:) med dem andre kjente jeg veldig tidlig:)

Jeg er 15+1 og fjerdegangs, og jeg merker nada! :o
Har ikke kjent liv før rundt uke 17-18 med de andre, så må nok smøre meg med tålmodighet :p

Er 16+3 kjenner ikke hverdag, men i går og i dag har jeg kjent en del av liv. Men det er veldig svake dult så må sitte eller ligge og kjenne etter. Er 3 gangs. :) men som sagt det er ikke hverdag jeg kjenner noe. Er vel først nå i helga jeg virkelig har kjent at det faktisk er babyen.

Veldig godt å høre hvordan det er for dere, kjenner det gjør meg mye roligere å lese at det ikke bare er meg;-) Så vidt jeg kan huske var det ikke akkurat yrende liv på denne tiden med de to andre heller, men man glemmer så fort:-P

Gravid me nr 2. Begynnte å kjenne sikker bevegelse rett etter jeg bikka 17 uker :-) før dette var jeg i tvil. er 18+4 nå å kjenner d tydeligere for hver dag.

Jeg er 15+1 og tror ikke jeg har kjent noe ennå, ska ikke på ultralyd før 22.12, så kjenner jeg også er litt urolig.. Men jeg er sikker på at ingen av oss egentlig trenger å være det;) hørt mange som ikke har kjent noe før uke 18-20...sl

Nr 3 her. Å har begynt å kjenne noe nå i uke 17/18 men det er ikke tydelige spark. Det er mer rullende bevegelse. Jeg har også morkaken foran så hadde ikke forventet å kjenne noe før etter uke 20 sånn som sist.

Å dere trenger virkelig ikke være bekymret :-) noen av dere har sikkert morkaken foran sånn som meg. Å da er det helt naturlig å ikke kjenne noe
Å ihvertfall ikke så tidlig som uke 15 :-)

Jeg er gravid for tredje gang, og kjente ikke spark før på fredag som var, da var jeg 18+0! Heeeelt normalt! Selv om du er flergangs så er det ikke dermed sagt at du kjenner det i uke 15 :O! Jeg kjente det i uke 16 sist f.eks, og kjenner såvidt litt spark hver dag nå, men det er vagt. Og for alt du vet så kan morkaken være foran også. Ikke no å stresse med, iallfall når du bare er 15-16 uker på vei! ;)

Er 4. gangs og kjenner også lite, men er enda litt kortere dere. Er 14+5 og har kjent liv, men ikke mye. Da jeg var på forrige ul glemte jm å sjekke akkurat hvor morkaka mi lå og jeg glemte å spørre om plaseringa, spurte da vi var ferdig og da mente ho at den lå litt langt nede og forrand... kan forsåvidt stemme med de få bevegelsene jeg kjenner for kjenner dem liksom mest på toppen av livmora og mest på høyre sida oppe, men føles kjempeskummelt å ha det sånn, for kan gå dagesvis mellom hver gang. Skal få ho til å sjekke plasering neste gang, og som dollymama sier så er det godt mulig at det er flere av dere som kjenner ingenting eller lite pga forliggende morkake. For dem som ikke allerede vet eller ikke skal på ul før oul, så skal hvertfall plaseringa undersøkes og skrives ned i papirene våre. Hvor de små gulla våre ligger og hvilke vei de sparker og bokser har også litt å si på når og hvordan en kjenner liv. Uansett er det ikke noe å bekymre seg over når man er rundt 15 uker... fortsatt tidlig!

Back
Topp