Andre enn meg...

Lilith84

Forelsket i forumet
Andre enn meg som plutselig har ekstremt lyst til å bli gravid igjen? Eg savner magen, sparka, spenninga, alt...og det blei ikkje bedre av at eg var på lunsj med ei som skal ha i mai...store fine magen <3
Me skal ikkje begynne å prøve igjen før i oktober (pga italia tur og parmesan ost...[:)]) men en liten del av meg vil nåååå...

Lure på om det er en reaksjon på at Ravn blir 4 mnd i måro og tida går alt for fort...[8D]

Hehe. Nei, jeg ønske ikke å bli gravid igjen så fort [:)] Men føler ennå jeg kan kjenne spark. hehe. når magen rumler litt å sånn så får jeg den følelsen tilbake [:D]

Enig i at tida går fort.. Men for min del har jeg ikke hastverk med en til.. Det tror jeg ikke jeg hadde klart nå. Skal få orden på en del ting først så kommer det nok en til med tiden [;)]

jaaaaa! savner det veldig[:D] og vil blir gravid igjen, men je vil prøve å vente ett år eller to, pga sebastian, vil at han skal få være bavyen i huset en stund til.. men skulle je bli gravid før, er det helt i orden for oss. [:-]

Jeg savner magen veldig og alt det derre. Og blir veldig babysyk hver gang jeg ser babyer og gravid-mager.. Men tror egentli det er normalt med oss jenter :) Men jeg gleder meg veldig til å blir gravid igjen!!

ORIGINAL: Trico

Enig i at tida går fort.. Men for min del har jeg ikke hastverk med en til.. Det tror jeg ikke jeg hadde klart nå. Skal få orden på en del ting først så kommer det nok en til med tiden [;)]

Enig her[:D] Vil vente hvertfall 2 år, men savner graviditeten å fødselen, første møte osv

Tenker mer og mer på det. Håper på to tette. Savner å gå gravid og alt rundt det[:)]

ORIGINAL: Amy09

Tenker mer og mer på det. Håper på to tette. Savner å gå gravid og alt rundt det[:)]

Men,jeg fullammer fortsatt å har ikke fått tilbake tante rød,så jeg tviler på at det skjer noe enda[8D]

Hehe ja vi savner det vi også , men vi prøver jo på nr 2 da[:-][8D]

ORIGINAL: første barnet

Jeg savner magen veldig og alt det derre. Og blir veldig babysyk hver gang jeg ser babyer og gravid-mager.. Men tror egentli det er normalt med oss jenter :) Men jeg gleder meg veldig til å blir gravid igjen!!

Jeg også =)
skal prøve når læretiden er ferdig =)

ORIGINAL: Amy09

Samme her, Sambo har mer lyst på 2 tette enn meg da, men vi får se hva som skjer [;)]

ORIGINAL: *BompiRæva*

jaaaaa! savner det veldig[:D] og vil blir gravid igjen, men je vil prøve å vente ett år eller to, pga sebastian, vil at han skal få være bavyen i huset en stund til.. men skulle je bli gravid før, er det helt i orden for oss. [:-]

Samme her [:D]
Om jeg skulle blitt gravid nå hadde det nok vært mer i orden for meg enn sambo da men [8D]

ORIGINAL: ladylovelylux

Hehe. Nei, jeg ønske ikke å bli gravid igjen så fort [:)] Men føler ennå jeg kan kjenne spark. hehe. når magen rumler litt å sånn så får jeg den følelsen tilbake [:D]

Du er ikke den eneste nei [8D] Har planer om å vente til sommeren før vi begynner påan igjen...
Meeeeen vi får se[8D][:D] Har fått tilbake mensen og så ja.. Vil egentlig ikke ha en til vinterbaby
da... Men fra mars og utover er det greit[:)]

Jeg savner også å være gravid. Spenningen, sparkene, magen, oppmerksomheten!!!! men først bryllup i september, så får vi se [:D] Er jo greit å kunne gi 100% av min oppmerksomhet til Matheo det første året han ihvertfall!!!

ORIGINAL: Trico

Da er vi 2 [:D]

Savner ikke det siste trimesteret, men ellers kunne jeg godt vært gravid igjen....om et år kanskje. Men her blir det nok ikke noen flere da vi har fire barn til sammen. Men jeg hadde hatt veldig lyst på ei lita prinsesse også da, men slik kan man jo ikke velge så da blir jeg sikkert guttemamma til to nydelige gutter

Back
Topp