Andre enn meg?..

Tina1988

Elsker forumet
Som ikke har begynte å handle noe enda, ikke skrevet noe liste en gang.
Har i grunn ikke planer om å kjøpe noe helt enda heller. 
Sist starta vi smått i uke 30ish

Ja, her! Vi har heller ikke kjøpt en eneste ting ;o)

Jeg tenker det er deilig å være forberedt seg, så slipper man alt stresset når man begynner å bli for stor. Dessuten synes vi det er koselig å gå ut og handle sammen, så vi har tatt det noen helger når vi har hatt fri osv. Nesten ferdig med alle store og dyre ting:) klær og stelleutstyr osv har jeg "spart" litt, tenkte å dra på shopping med en annen gravid venninne for å kjøpe de siste småtingene.

Ingen liste, har kun kjøpt vogn fordi den var på tilbud, ellers ingenting. Vi skal ikke vite kjønn, så har ikke hatt den store higeren til å kjøpe tøy heller, da det ikke finnes så mye nøytrale klær :P

Nå har me mykje utstyr etter førstemann. Og siden det blir ein til gutt, så kan babyen arve mykje etter storebror! Einaste me har kjøpt til no er bilstol siden den var på tilbud!:-) Ventar litt enda med å handle inn resten av "små tinga"..

Vi har ikke handlet noen ting vi heller :) Har vært og kikket litt på vogn m.m., men ikke mer enn det. Satser på at handlebehovet kommer mer etter hvert, og gidder ikke stresse med det nå i alle fall. Men tenker at min mangel på iver nok kommer av at vi er midt oppi salg av leilighet (og forhåpentligvis kjøp av ny bolig), så dersom vi handler inn mye nå får vi lagringsproblemer fordi leilighet, bod m.m bør se salgsvennlig ut, og ikke fullstendig fullstappet ;) Men, håper som sagt det ordner seg, og at vi etter hvert kan handle inn det som trengs... er enda på leting etter den perfekte "hva trenger babyen til den første tiden?"-listen, for jammen er det litt av en jungel der ute.. :/

Vi har det meste som trengs etter storebror... Vi har kjøpt søskenvogn, et par tepper og bamser og et par bodyer... Men vet vi skal arve en del klær, så venter med å handle noe særlig før vi vet hva vi får...

Vi har alle basis tinga etter storebror, å siden vi ikke vet hva vi får handler jeg ikke inn noe særlig med tøy osv nå. Har en del nøytralt siden vi ikke viste hva storebror var heller :) Men jeg skal kjøpe en kjempe søt babykurv, men det drøyer jeg med til litt over uke 30 tenker jeg :)

Har ikke kjøpt noe særlig enda. Noen nye klesplagg (trenger ikke så mye der heldigvis)
Også kjøpte jeg stellematte på jysk heromdagen, 199kr :D
Ellers blir det å vente til vi har fått flytta som er i April.

Har jo det meste, men har handla det resterende. glad jeg er ferdig, kan jeg bare slappe av å vente når våren kommer ;)

Har endel, men mangler fortsatt endel...Er veldig glad for at jeg har begynt, for ryggen min tåler svært dårlig at jeg går noe særlig på disse betonggulvene på sentrene allerede nå...Er helt ødelagt etter et par timer. Pluss at det føles bedre å bruke en 1000 lapp her og en der, enn å cashe ut 15-20 000 på en gang...Da blir det liksom et mer innhogg i økonomien for vår del. Men, jeg gidder ikke stresse heller..Alt ordner seg nå uansett:)

Er jo bare å legge av en 1000 her og en 1000 lapp der :) 

Jeg er mer redd for at ting skal gå gale, å så sitter vi me tusen ting. Er redd for type jinxe

Har ikke handlet noen ting enda, men trenger ikke så mye bare vogn, bilstol og stellebord. Har resten etter eldste mann. Blir nok ikke å kjøpe noe før juni tror jeg.

vi har handla en del.. og kommer til og handle litt fremover :)) koselig og handle til lille tulla... også er det fint og være ferdig og bare slappe av før hun melder sin ankomst :))

Har jo mye etter storebror så ikke så veldig stressa med den handlingen nei. Dukker stadig opp tilbud fra venner og kjente om å låne diverse, så tror jeg venter litt så jeg har oversikten over hva jeg faktisk måå kjøpe ;-)
Kom over en vogn på finn.no her om dagen så den slo jeg til på, ellers skal vi vel kjøpe søskenvogn men gidder ikke å kjøpe nå for å ha stående i en allerede trang gang i 4 mnd til...

handler litt å litt, sist var vi trege og da ble jeg innlagt i uke 30 å fikk ikke gjort noe av det jeg trodde jeg hadde god tid til, så denne gangen skal alt være klart til uke 30, men føler også at det ikke er noe krise å ikke ha alt klart, babyen kommer og man kan ordne ting etter også, så stresser ikke, bare nyter å ordne litt selv:)

Har ikke handlet noen ting enda. Tenkte å bruke alt fra storebror, og evt. kjøpe det vi trenger når den tid kommer. Eneste jeg kommer til å handle når det er ett par uker igjen, er bleier.

har ikke kjøpt noen ting enda ..Men har bestillt vogna =)
Satser på å begynne shoppinga snart ;) har sett såå mye fine baby klær <3

Skulle til å si at jeg heller ikke hadde kjøpt noe men kom på at det ligger et lite søtt nyfødtplagg på badet, he he. Men det er alt! :-)

Vi har kjøpt inn vogn og en body selv:-P noe mer trenger vi ikke da vi får arve bilsete, stellekomode og en del klær:-P seng skal en venninne kjøpe;-) Også får vi enormt mye klær fra min bestemor som skal bli oldemor for første gang og da er jo alt litt ekstra spennende :-D hun bor på gran canaria, så hun tar helt av med å kjøpe kjoler å annet søtt der nede:-D

Back
Topp