Andre enn meg?

jente05

Forelsket i forumet
som føler de ikke har gjort klar en dritt til lille kommer???

Herlighet, nå er det 6 uker igjen, og merker at jeg KANSKJE så smått bør begynne forberedelser til hun kommer.
Er så avslappet denne gangen at det er en skandale, hehe. Vårt andre barn. Aner ikke hva vi har av klær. Vogna er fortsatt på butikken, setet er enda ikke kommet, stellebordet er fortsatt hos ett vennapar som har hatt det til låns...hjelpes, ingenting er klart. Nå skal det sies at vi har vært midt i en heftig oppussings periode, som heldigvis går mot slutten, men merker jeg har utsatt ALT, så har en del å ta meg av etter at vi kommer i hus, hehe.
Jeg er en av de som har PANIKK for å få før termin, hehe[:)]

Andre enn meg som har vært unødvendig avslappet dette svangerskapet?

Hehe! Jepp, slenger meg på denne! Og nå er det bare 37 dager igjen til termin og har funnet ut at vi skal flytte å greier i midten av april[&:] Ikke helt smart kanskje men!![8D] Så ja, jeg har angst for å føde altfor tidlig :P PLUSS at ikke alt er handlet inn til babyen enda [8|]

nei har ikke mye klart her..sambo ble så stressa av meg at han monterte sengen, men klær og alt utstyr er fortsatt i poser i skapet. Nå har jo 2 åringen vår gjort huset ganske klart for bebis siden stellesaker og slik allerede er i hus.
Men jeg tror fortsatt ikke noe på at jeg skal bli tobarnsmamma så jeg får meg en hyggelig overaskelse når tiden er inne[8D][:D]

Kjenner meg igjen der ja..[&:] Begynner å føle meg litt stresset innvendig, så tror jeg må ta et lite skippertak snart.

Uff...jepp!

"tvinga" meg til å sjå over babyklær i dag, så no har eg begynt å vaske litt...men kjenner eg gruer meg mest eg... [&:] Så syns aldeles ikkje det er kjekt å finne fram babyklær etc. så burde vel kanskje ha venta eit par veker til [8|]

bare for at dere andre kan slappe litt av..;P

jeg har 4 1/2 uke igjen. bor fortsatt hjemme på "pikerommet" da huset mitt er forsinker i byggeprosessen. de tingene jeg har klar ligger flatpakket hos bestemoren min. altså egentlig ingenting klart..
jupp, jeg er stressa![:'(][:(]

Gjort veldig lite.......er litt sånn ekspert på å utsette ting....
men senga til babyen venter vi på, så gidder ikke ommøblere på soverommet vårt enda. har et ekstra soverom som skal bli barnerom MEN det er blitt brukt til roterom, for å få rotet vekk må uteboda ryddes, for å rydde uteboda, må det være tørt og fint ute for da kan vi flytte alt rotet ut mens vi isolerer og plater veggene der og lager skikkelig hyllesystemer....boff....tiltak.....

men babyen kommer til slutt den, så lenge jeg har melk i puppen, bleier på badet og seng til babyen og klær, så tar vi resten som det kommer. [:)]

men har begynt med lister nå. og så stryker jeg på lista etterhvert som ting er handlet og fikset.
(men butikkene har nok åpent etter babyen er født også, er de ikke?? [;)] )

Akkurat det samme her. Nå hentet vi vogna på onsdag da.
Jeg gikk igjennom klær igår, og der var nesten alt ødelagt av jordslag[:(][:(][:(][:(] Så har endel å shoppe av klær.

Senga står demontert i boden, den skal gubben få i oppgave å sette sammen når vi er på sykehuset.
Ellers tar jeg alt når babyen er født, regner med å amme så har ikke kjøpt en flaske[8D]

Det skal sies at jeg bor ved siden av Strømmen Storsenter og har Rudo i kjelleren[;)] Så det er ikke lange veien hvis det er noe jeg mangler. Da er det bare å slenge babyen i vogna og shoppe[:D]

hehe, jeg og storebror har kjøpt en sparkebukse...[8D] Ikke at vi ikke gleder oss, men that's it. Sett på søskenvogn har jeg, men ikke gjort noe klart enda. Ikke er rommet vårt heller klart, hvor vi og den lille skal sove... Det er mer kjipt, for gangen nede og ene soverommet er fullt av klær. Vi holder nemlig på å bygge et siste soverom der nede. Hater slike prosjekter akkurat i øyeblikket.

godt å høre at det ikke bare er meg :) har bestemt meg for å vaske stellekommoden i mårra..og da blir det å begynne med å vaske klær og slik også :)

Back
Topp