Andre besøk hos jordmor

Soffi23

Elsker forumet
Hei! Om en uke skal jeg til 2. kontroll hos jordmor. Sist hadde jeg med tisseprøve, er det noe jeg skal ha med hver gang?

Kan lett ta en tlf dit når de åpner, men tenkte å høre her først.
 
Hei! Om en uke skal jeg til 2. kontroll hos jordmor. Sist hadde jeg med tisseprøve, er det noe jeg skal ha med hver gang?

Kan lett ta en tlf dit når de åpner, men tenkte å høre her først.

skal vel ha med helsekortet og urinprøve hver gang [emoji5]
 
Jeg hadde ikke med sist og tar ikke med nå, men det er fordi jeg leverer det hos legen da (og er gjerne der samme uken)...
 
(Men vet egentlig ikke om det er kontroll eller bare prat jeg skal nå hos jordmor heller,de to foregående gangene har vært prat bare)
 
Når er det vanlig med andre time til jordmor? Da jeg var inne hos jordmor i uke 5 satte hun meg først opp på time igjen i uke 24. Syns det er så lenge til [emoji85]
 
Når er det vanlig med andre time til jordmor? Da jeg var inne hos jordmor i uke 5 satte hun meg først opp på time igjen i uke 24. Syns det er så lenge til [emoji85]

Fikk antydet jeg får første time i aug... så håper de ikke har satt opp time da jeg ikke får sjekket posten på noen dager...
 
Har ikke ringt jordmor enda jeg. Her vil de ikke ha inn på kontroll før etter oul en gang, så tenker å ringe neste uke :)
 
Så rart at de er så forskjellige i rutinene. Fikk også beskjed om å ta blodprøve på sykehuset i uke 12, rekvirert av JM. Den ville hun ha kontroll på til neste kontroll. Spesielt siden jeg skulle utenlands, mtp toxoplasma.
 
Jeg ar vært hos jordmor to ganger allerede, og skal tilbake neste uke. Var der i uke 7 og 9, og så nå igjen i uke 14. Tror hun har god tid. Bor i en veldig liten by. :)
 
Tror det kommer veldig ann på hvor du bor jeg. Jeg bor på landet og var i uke 6 11 og skal i 17!
 
Her tror jeg også hvilket barn det er betyr litt at de prioriterer førstegangs gravide
 
Back
Topp