Andre barnehageår, oppstart

Vestlandstaus

Glad i forumet
Nå har snuppa hatt ferie i over 5 uker. Og hun skal begynne igjen i barnehagen neste mandag. Spurte henne i dag og om hun gledet seg til å dra i barnehagen neste uke så fikk hun hysterisk anfall. :(

Så hvordan har det vært for dere andre? Når de begynner igjen i bhg etter første lange ferie?

Vurderer sterkt å ringe bhg og spørre om vi kan komme på besøk på fredag, evt om hun kan være der noen timer. Er det helt teit?

Vestlandstaus skrev:

Vurderer sterkt å ringe bhg og spørre om vi kan komme på besøk på fredag, evt om hun kan være der noen timer. Er det helt teit?

Nei, det er ikkje teit! Spør eventuelt om du og ho kan komme på besøk saman, ikkje sikkert dei har bemanning nok til eitt ekstra barn.

Ranveig R skrev:

Nei, det er ikkje teit! Spør eventuelt om du og ho kan komme på besøk saman, ikkje sikkert dei har bemanning nok til eitt ekstra barn.

Åh, ja det har eg ikke tenkt på engang. Men selvsagt, eg kan jo ringe og høre om vi kan ta oss en snarvisitt. Sånn at det er utenom leggetid, og utenom mating. Da håper eg vi ikke skaper for mye bry.

Andre med meninger?

ka me å gå å leka ute der når barnehagen e stengt?
kansje hu huske kor gøy d e då :D

Nå er datteren min eldre enn din. Hun gledet seg veldig til å starte etter 4 uker ferie.

Ta en tlf å spør:)

Jenta mi fikk også hysterisk anfall når jeg fortalte at hun skulle tilbake i bhg :)  Jeg hadde ordnet sånn at jeg begynte sent på jobb første dagen just in case hun fikk anfall når jeg skulle levere.  Men d gikk over all forventning. Når hun så de andre barna og de ansatte ble hun kjempeglad, og hadde ikke tid til å si hadet til meg engang :)

Back
Topp