Andpusten

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Er det noen fler her som har begynt å slite mer med å puste ? Fordi baby presser på lunger ! Jeg er 27+5 i dag og har de siste kveldene kjent på at når jeg ligger eller sitter så puster jeg mye tyngre å det er ikke så lett å trekke pusten :p det hjelper å stå! E veldig irriterende . Kan ikke huske dette fra første svangerskap, men hørt det er vanlig ! Men føler meg skikkelig sprengt fra etter middag og frem til neste morning så er gjerne noe der også :p
 
Jepp! Helt normalt dessverre :confused:

Jeg synes det er lettest å puste liggende på venstre side. Men når jeg sitter eller ligger på rygg blir det tungt å puste.

De kan si hva de vil om gravide og risiko for komplikasjoner i forbindelse med korona, men med så dårlig lungekapasitet som man kan få som høygravid kan det umulig være heldig med et lungevirus på toppen. :eek:
 
Jepp! Helt normalt dessverre :confused:

Jeg synes det er lettest å puste liggende på venstre side. Men når jeg sitter eller ligger på rygg blir det tungt å puste.

De kan si hva de vil om gravide og risiko for komplikasjoner i forbindelse med korona, men med så dårlig lungekapasitet som man kan få som høygravid kan det umulig være heldig med et lungevirus på toppen. :eek:
Er noe shit altså ! :( og så mange uker igjen ! :( ja er enig der . Men har lest at lungevolumet e større enn noen gang når en er gravid så tenker det er en fordel uansett da :p
 
Jepp, merker det veldig godt når jeg går tur og ikke minst når jeg leser nattafortelling for 3-åringen :p
 
Jeg har hatt det kjempelenge! Sikkert hele 2.trimester også. Må sitte rett opp og ned eller stå, eller ligge helt flatt på siden. Litt bakoverlent eller på rygg er helt krise med en gang.
 
Jeg har hatt det kjempelenge! Sikkert hele 2.trimester også. Må sitte rett opp og ned eller stå, eller ligge helt flatt på siden. Litt bakoverlent eller på rygg er helt krise med en gang.
Usj så slitsomt :-( jeg merker no om morningen har jeg ikke det problemet. Det er bare på kvelden når magen er ganske full også. Men fant ut også det hjalp å ligge på siden for var ikke sjans å sitte eller ligge på rygg her heller nei :p men det nærmer seg mål for oss da!
 
Er noe shit altså ! :( og så mange uker igjen ! :( ja er enig der . Men har lest at lungevolumet e større enn noen gang når en er gravid så tenker det er en fordel uansett da :p
Får håpe at det forhindrer komplikasjoner da :confused:
 
Her må jeg bare passe på å ikke spise etter klokken 6 på kvelden -ellers blir jeg liggende å hive etter pust når jeg skal sove:hilarious::cat:
 
Noen kvelder er det helt forferdelig å sitte / halvveis ligge i sofaen.. Stå er det beste :laughing002
 
Back
Topp