Andpusten

minnimi

Andre møte med forumet
Noen flere enn meg som blir fort andpusten for tiden? Jeg er 16 uker på vei, og til vanlig i helt ok fysisk form. I dag skulle jeg gå opp en litt lengre trapp, og måtte stoppe flere ganger under veis mens jeg hev etter pusten..
.

Uff ja..... Eg og!
Kronisk sjukdom i utgangspunktet, gjere ikkje formen bedre!
Men prøve å bevega meg å gå tur!!!

Jere dåkke noke spesielt for å holda formen?

Noen flere enn meg som blir fort andpusten for tiden? Jeg er 16 uker på vei, og til vanlig i helt ok fysisk form. I dag skulle jeg gå opp en litt lengre trapp, og måtte stoppe flere ganger under veis mens jeg hev etter pusten..
.
Ja.. Vi har 5 halvetasjer hjemme, så kjenner meg godt igjen! Er 17+1 og også godt trent til vanlig.. Lurer på hvordan det kommer til å bli å gå opp alle de trappene når magen er stor og tung :D

Jaaa!! Føler jeg ikke gjør annet enn å puste og pese :D
Skal så lite til før jeg blir andpusten.

Jeg blir anpusten bare av å reise meg noen dager :o vet jeg er i halvdårlig form, men ikke så dårlig.

Kan jo også si at det er helt normalt da, kommer av det økte blodvolumet vi får av graviditeten :)

Last edited:
Det blir mye pusting opp trapper for meg også. Har en del trapper opp, så det er litt tungt, men jeg prøver tenke på at det er god trim :happy:

Puster og peser, og merker at jeg må gå i slow motion i bratte oppoverbakker og trapper. Mener å ha hørt at det er en ganske normal gravid-ting :)

Ja blir mye mer annpusten nå enn ellers og jeg trener ca 4 ganger i uka ;) trur d er sånn uansett form ... Bare gravid :p

Uff ja.. Gikk opp de fire trappene til legekontoret i dag, og tok meg selv i å puste tyngre og være mer sliten enn mannen på litt over 90 år som kom inn døra like etter meg :hilarious:

Huff ja, før så løp jeg opp trappene på jobb, nå må jeg alltid ta en pause eller to...tragisk

Back
Topp