Andpusten

Vidorra

Forumet er livet
Assistert-jentene
♡Junigull 2016♡
Andre her som blir fort andpustne? Jeg går mye, og la ut på en helt vanlig 5 km. lang tur i dag. Jeg ble så fort andpusten! Var helt ferdig ganske tidlig.

Det må være graviditeten, jeg blir aldri andpusten av å gå tur.
 
Det er helt forferdelig! Også så tidlig i graviditeten da? Jeg peser som en gammel dame som røyker når jeg går en liten bakke.. Så flaut. :(
 
Hehe, jeg også puster og peser opp bakkene. Har en bratt bakke på vei til barnehagen og sønnen min sier "tuungt" hver gang han hører pusten min når jeg dytter vogna opp bakken :p
 
haha.. :D
Trodde ikke det skulle komme så tidlig jeg.... Husker ikke helt fra sist, selv om det ikke er så lenge siden. Er det noen som vet om det er noe som kan hjelpe for å gjøre det bedre?
 
Det er helt forferdelig! Også så tidlig i graviditeten da? Jeg peser som en gammel dame som røyker når jeg går en liten bakke.. Så flaut. :(

Hahaha!! Det var spot-on. Akkurat sånn er jeg også
 
Hehe, jeg også puster og peser opp bakkene. Har en bratt bakke på vei til barnehagen og sønnen min sier "tuungt" hver gang han hører pusten min når jeg dytter vogna opp bakken :p

Huff, vet ikke om jeg hadde klart å dytte ei vogn opp en bakke så lenge formen er som nå :p Måtte hatt pause da tror jeg
 
Unngår med vilje bakkene når jeg triller tur med vesla nå. Har ei jeg pleier å trille sammen med, men sist gang ble jeg så andpusten da vi gikk sammen at jeg ble redd for at hun skulle skjønne tegninga...
 
Back
Topp