Andpusten!!!

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Skulle bære opp en kurv med nyvaska klær fra 1. til 3. etg i dag. Og da jeg kom til topps var jeg så tungpusta at jeg måtte sette meg ned ett minutt og puste før jeg orka å henge opp klærne! :confused:

He he, jeg blir også mye mye lettere andpusten nå.... :-/

Huff ja kjenner at kondisen ikke er på topp nei :p

Sliter ned det eg også :-/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hei :)

dette har jeg slitt med noen uker.. Må hive etter pusten bare når jeg snakker :eek: . Kan være et tegn på lav blodprosent. Altså, at du trenger jern.. Greit å sjekke :rolleyes:

Kjenner meg igjen!

Kjenner meg igjen!

Jeg kjenner det også av og til. Samtidig synes jeg formen holder seg sånn tålelig bra. Var på Elixia i forigårs og løp skarve 2.5km på tredemølla før litt styrketrening, synes det var bra, jeg ;)

Kjenner meg igjen ja :/ Speiselt kommer det etter å ha gått i trapper.

Kjenner meg godt igjen. Pga. bekkenløsning blir det lite aktivitet for tiden, så kondisen er ikke akkurat på topp, samtidig som jeg kjenner at det begynner å fylle seg opp i magen, så det blir tyngre å puste av den grunn også.

Ikke helt ukjent for meg heller det der, nei...
Greier ikke lengre å gå til jobb som jeg pleier, så da er det bare såvidt jeg greier å få mine minimum 30 minutter fysisk aktivitet daglig. Da blir kondisen dårlig, pluss at magen begynner å ta mer plass.

Back
Topp