Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skulle bære opp en kurv med nyvaska klær fra 1. til 3. etg i dag. Og da jeg kom til topps var jeg så tungpusta at jeg måtte sette meg ned ett minutt og puste før jeg orka å henge opp klærne!
dette har jeg slitt med noen uker.. Må hive etter pusten bare når jeg snakker . Kan være et tegn på lav blodprosent. Altså, at du trenger jern.. Greit å sjekke
Jeg kjenner det også av og til. Samtidig synes jeg formen holder seg sånn tålelig bra. Var på Elixia i forigårs og løp skarve 2.5km på tredemølla før litt styrketrening, synes det var bra, jeg
Kjenner meg godt igjen. Pga. bekkenløsning blir det lite aktivitet for tiden, så kondisen er ikke akkurat på topp, samtidig som jeg kjenner at det begynner å fylle seg opp i magen, så det blir tyngre å puste av den grunn også.
Ikke helt ukjent for meg heller det der, nei...
Greier ikke lengre å gå til jobb som jeg pleier, så da er det bare såvidt jeg greier å få mine minimum 30 minutter fysisk aktivitet daglig. Da blir kondisen dårlig, pluss at magen begynner å ta mer plass.