Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!! Veldig bra!Majorstuaklinikken, hos Dr Trolle. Positiv!
Jeg har brukt begge to, og var kjempefornøyd. Var en gang hos dr.Åkesson hos Oslogynekologene forrige svangerskap (kjempefornøyd), og har gått fast til dr.Hallquist hos Smedstadgynekologene i Oscarsgate nå - kjempeflinkHar hørt bra ting om Smestadgynekologene ved Hegdehaugsveien. Selv fikk jeg innvilget henvisning til Oslogynekologene. Skal dit på torsdag. Kan gi anmeldelse etter det![]()
Godt valg!Jeg bestilte faktisk på familieklinikken i går etter tips herfra. Var de jeg fikk bestilt inntrykk av på nettsiden
Jeg har brukt begge to, og var kjempefornøyd. Var en gang hos dr.Åkesson hos Oslogynekologene forrige svangerskap (kjempefornøyd), og har gått fast til dr.Hallquist hos Smedstadgynekologene i Oscarsgate nå - kjempeflink![]()
Åh, så moro! Jeg var der pga blødning sist, og han var kjempeflink til å forklare og fikk roa meg ned. Tok seg god tid og forklarte godt. Viste seg at alt var bra, forøvrigJeg skal til dr. Åkesson i morgen. Fint å høre at han er dyktig![]()
Åh, så moro! Jeg var der pga blødning sist, og han var kjempeflink til å forklare og fikk roa meg ned. Tok seg god tid og forklarte godt. Viste seg at alt var bra, forøvrigMasse lykke til idag!
![]()
Åh, herregud, så fantastisk! GratulererHan var kjempeflink og hyggelig! Skal tilbake på ny kontroll om en mnd for jeg venter visst tvillinger!![]()