Anbefalte steder for TUL i Oslo?

Trolli80

Blir kjent med forumet
Hei,

Er det noen som har gode (evnt. dårlige) erfaringer med steder for privat ultralyd (TUL) i Oslo?

Takknemlig for hjelp :)

Jeg var på Oslo City, var helt OL, ville bare høre at det var noe. Var fort inn og ut, fikk høre hjertelyden og se den lille klumpen.
Jeg skal på jordmorklinikken ved Majorstua om fire uker, der har jeg hørt bare fine ting, man er der lengre og det er kanskje litt mer personlig.

... Men må legge til at den jeg var på City var innvendig, så å bruke lang tid var jo unaturlig..

Jeg var også på city. Innvendig. Tok fem min, haha! Vi fikk akkurat hva vi ønsket: hjertelyd og fine bilder. OK gynekolog og ikke noe jatting, akkurat sånn jeg liker det. Men dyr timepris da. :p

Mille på Familieklinikken på Majorstua! Hun tar seg god tid og er kjempehyggelig! Jeg skal tilbake til henne i uke 13 :) Hun tar utvendig fra rundt uke 8, tror jeg :) Er litt dyrt, men såå verdt det!

Har hørt bra ting om Smestadgynekologene ved Hegdehaugsveien. Selv fikk jeg innvilget henvisning til Oslogynekologene. Skal dit på torsdag. Kan gi anmeldelse etter det :D

Har hørt bra ting om Smestadgynekologene ved Hegdehaugsveien. Selv fikk jeg innvilget henvisning til Oslogynekologene. Skal dit på torsdag. Kan gi anmeldelse etter det :D
Jeg har brukt begge to, og var kjempefornøyd. Var en gang hos dr.Åkesson hos Oslogynekologene forrige svangerskap (kjempefornøyd), og har gått fast til dr.Hallquist hos Smedstadgynekologene i Oscarsgate nå - kjempeflink :)

Ser ut som det er mange bra steder å velge mellom :) takk for alle tips!

Prøver å smøre meg med tålmodighet til jeg er over 12 uker, men spørs om jeg holder ut å vente så lenge..

Anbefaller Familieklinikken på Majorstua. Veldig hyggelig og tar seg god tid til å forklare. Lett å bestille online, fikk time samme dag.

Jeg bestilte faktisk på familieklinikken i går etter tips herfra. Var de jeg fikk bestilt inntrykk av på nettsiden

Jeg har brukt begge to, og var kjempefornøyd. Var en gang hos dr.Åkesson hos Oslogynekologene forrige svangerskap (kjempefornøyd), og har gått fast til dr.Hallquist hos Smedstadgynekologene i Oscarsgate nå - kjempeflink :)

Jeg skal til dr. Åkesson i morgen. Fint å høre at han er dyktig :D

Kan anbefale Martin lundring på Jessheim, på det varmeste! Veldig grundig ultralyd. Fikk se masse! Spesialistsenteret for kvinner heter det vel.

Jeg skal til dr. Åkesson i morgen. Fint å høre at han er dyktig :D
Åh, så moro! Jeg var der pga blødning sist, og han var kjempeflink til å forklare og fikk roa meg ned. Tok seg god tid og forklarte godt. Viste seg at alt var bra, forøvrig :) Masse lykke til idag! :D

Back
Topp