En god bæresele. Vi fikk en eldre babybjørn sele men den var vond for ryggen og baby satt ikke godt i den, så kjøpte jeg en babybjørn One etter anbefaling, men den var for stiv og ikke spesielt god.
Så kjøpte jeg ergobaby 360, og det må være den beste investeringen jeg gjorde i permisjonstiden
Pysj med glidelås, tar så lang tid å kneppe hvis man har urolig baby.
Omslagsbody var et must!
Anbefaler ikke body fra nameit hvis man har barn med litt stort hode
de er supertrange
Babymonitor så man slipper å gå inn og evt forstyrre baby når man lurer på om h*nå ligger greit. (Gikk inn hvert 5 min i starten for å sjekke om han lå på rygg, at han ikke hadde dyna over ansiktet osv..) han ble jo like hyper hver gang han så meg og da var vi på scratch igjen.
Speil til å feste på nakkestøtten i bilen.
Bepanthen til sår stump og Aderma til tørr hud.
Babygym og gym matte, ble plutselig lettere for han å lære seg å rulle med en matte som var fastere.
Så kjøpte jeg ergobaby 360, og det må være den beste investeringen jeg gjorde i permisjonstiden
Pysj med glidelås, tar så lang tid å kneppe hvis man har urolig baby.
Omslagsbody var et must!
Anbefaler ikke body fra nameit hvis man har barn med litt stort hode
Babymonitor så man slipper å gå inn og evt forstyrre baby når man lurer på om h*nå ligger greit. (Gikk inn hvert 5 min i starten for å sjekke om han lå på rygg, at han ikke hadde dyna over ansiktet osv..) han ble jo like hyper hver gang han så meg og da var vi på scratch igjen.
Speil til å feste på nakkestøtten i bilen.
Bepanthen til sår stump og Aderma til tørr hud.
Babygym og gym matte, ble plutselig lettere for han å lære seg å rulle med en matte som var fastere.