Anbefalte klinikker

BenteV

Andre møte med forumet
Hei, lurer på om noen kan hjelpe meg med noe.

Vi har vært prøvere i 4 år og har vært gjennom det offentlige tilbudet om prøverør. Vi hadde 3 misslykkede forsøk i fjor, men ønsker nå å foreta nye forsøk i privat regi.

Kan dere anbefale steder for oss, om vi bør kjøpe ett eller 3 forsøk etc.

Setter stor pris på tilbakemeldinger.

Hei. [:)]
Jeg anbefaler Aleris, Olso på det sterkeste.
Har selv hatt 3 forsøk i det Offentlige, Riksen. Så når vi skulle gå privat
falt valget på Aleris. Og vi er kjempe fornøyd. [:)][:)][:)]

Det koster jo litt selvfølgelig. Vi kjøpte pakke på 3 forsøk. Ga 51.tusen.
Ett forsøk koster vel 24.tusen. Medisiner kommer i tillegg.

Bare å spørre mer.

hei[;)]jeg anbefaler klinikk hausken(haugesund)kjempe snille folk der[;)]vi kjøpte ikke pakke, men angrer på det nå. hvis det ikke klaffer for oss nå så kjøper vi pakke.kjempe masse lykke til[;)]

Vi har også god erfaring med Klinikk Hausken, Haugesund. Vi har ikke prøvd det offentlige først.
Valgte ett og ett forsøk. Men angrer litt på det nå dersom neste fryseforsøk går i boks.. Men krysser fingre og tær..

Men ser du bor i Østfold, finnes gjerne noe som er nærmere deg.. [:)]

Hei, takk for alle svar.

Har også tittet på nettsidene til Aleris og synes det virker bra her:).

Tenkte først på Danmark evt Sverige, men så leste jeg på en nettside at Norge er på topp i forhold til prosentsats og antall fødsler. (det er det vi bør se på ved valg av sted). Noen som har kommentarer på dette?

Noen av dere som det ikke ble funnet noen feil med? Der er vi, er litt frustrerende, lettere å forholde seg til en ¨feil/mangel¨.

Hvis man kjøper 3 forsøk og det klaffer på første forsøk, mister man ikke de andre forsøkene da?

ORIGINAL: BenteV

Hei, takk for alle svar.

Har også tittet på nettsidene til Aleris og synes det virker bra her:).

Tenkte først på Danmark evt Sverige, men så leste jeg på en nettside at Norge er på topp i forhold til prosentsats og antall fødsler. (det er det vi bør se på ved valg av sted). Noen som har kommentarer på dette?

Noen av dere som det ikke ble funnet noen feil med? Der er vi, er litt frustrerende, lettere å forholde seg til en ¨feil/mangel¨.

Hvis man kjøper 3 forsøk og det klaffer på første forsøk, mister man ikke de andre forsøkene da?

Stemmer det, da mister man de resterende.

Back
Topp