Anbefalte gynekologer i Drammen?

Erleperle99

Forelsket i forumet
Jeg har skjønt at jeg har defekt lutealfase på ca 9 dager, og jeg skulle så veldig gjerne hatt hjelp/ progestron denne syklusen. Problemet er at jeg reiser på ferie nå til helgen, og gynekologen jeg bruker har ferie. Er det noen som kan anbefale noen, evt noen som har fått progestron på første time ved å vise til temp charter og hva du selv erfarer?
Drammen/Asker området :)

Kan virkelig anbefale gynekolog Uv i Drammen! Skikkelig dyktig mann!:)

Jeg har skjønt at jeg har defekt lutealfase på ca 9 dager, og jeg skulle så veldig gjerne hatt hjelp/ progestron denne syklusen. Problemet er at jeg reiser på ferie nå til helgen, og gynekologen jeg bruker har ferie. Er det noen som kan anbefale noen, evt noen som har fått progestron på første time ved å vise til temp charter og hva du selv erfarer?
Drammen/Asker området :)
Kjempefornøyd med henne:

Jeg har gått privat på volvat. Hos kaur. Kjempeflink!!!! Tok vannscanning på første timen for å se om egglederen min funket, så kom jeg tilbake noen dager etter el for å se om jeg hadde hatt el, noe jeg hadde: og fikk utskrevet dobbel dose femar for 3 mnd frem i tid. Har jeg ikke blitt gravid til da så skal jeg ta kontakt igjen å i tilegg til femar få el sprøyter

Last edited:
Jeg har gått privat på volvat. Hos kaur. Kjempeflink!!!! Tok vannscanning på første timen for å se om egglederen min funket, så kom jeg tilbake noen dager etter el for å se om jeg hadde hatt el, noe jeg hadde: og fikk utskrevet dobbel dose femar for 3 mnd frem i tid. Har jeg ikke blitt gravid til da så skal jeg ta kontakt igjen å i tilegg til femar få el sprøyter
Nå hadde jeg egentlig fått time der i morgen, men så fikk jeg melding om at hun har blitt syk :banghead:
Men da tror jeg jeg satser på time der når hun er tilbake! Takk for svar :)

Hvis jeg trenger time fort så pleier jeg å ringe og sette meg på venteliste, så om noen avbestiller så kan jeg stille på kort varsel. Kan være verdt et forsøk med alle du kontakter, så kanskje du har flaks :love7
Sjekket igjen nå, og nå hadde hun en ledig time fredag morgen:hello2
Har du vært hos henne for lignende problemer?

Back
Topp