Anbefalt klinikk i Oslo-området?

H

Hemmeligreke

Guest
Har 3 negative forsøk på Rikshospitalet, skal gå privat. Hvilke klinikker vil dere anbefale og ikke?
 
Kan legge til at legene deres kanskje kan oppfattes som litt korte/raske, men de er veldig hyggelig og informative dersom man spør dem om ting. Sykepleierne deres, som er de jeg kommuniserer mest med, er helt fantastiske. Svarer på alle spørsmålene jeg sender online i portalen og på veldig kort tid Hausken gjorde også alt det de kunne for å tilpasse seg meg en uke jeg slet med å få ting til å gå opp pga noe som var veldig viktig/fast i min kalender. Eneste negative for min del er at de ikke er oppe i helga (lab er, men ikke sykepleier/lege, med mindre det er krise). Sterk anbefaling fra min side, dog
 
Takk for svar! Vi hadde i utgangspunktet tenkt det, men etter å gått gjennom legene på de ulike klinikkene på legelisten har vi nesten gått bort fra det. Både det som står der og det du skriver høres veldig ut som Rikshospitalet. Nå har vi forsåvidt vært fornøyd med Rikshospitalet, men når vi først skal betale og har mulighet for tettere oppfølging...
 
Vi går gjennom Aleris. Superfornøyd. Så omtenksomme og fine, både sykepleierne og legene ;)
 
Aleris er øverst på lista per nå! Har du vært innom andre først?
Har barn laget på Riksen. På Livio. Og nå er vi på Aleris. Riksen er genial ifht kostnader, men rullebånd. Livio var grei, ei der som var litt ufyselig men ble nå barn der. Ny partner nå og ville prøve et nytt sted. Bare positivt å si om Aleris. Mye fine folk. Lagt min elsk på hun som har fulgt oss opp mest, Becker. Og sykepleieren der som følger opp hver minste ting:gen014
 
Jeg har bare godt å si om Livio. Nydelige sykepleiere, og jeg har vært hos tre ulike leger - alle har vært veldig imøtekommende og hyggelige. Opplever også at de svarer raskt på meldinger i pasientsky, også i helger, og de har flere ganger ringt meg opp på kveldstid for å avklare noe hvis jeg har stilt et spørsmål. Det blir Livio på nytt hvis jeg skal gjøre flere forsøk.
 
Vi har startet opp på Medicus nå og er foreløpig veldig fornøyd! Har vært i det offentlige både på Riksen og Porsgrunn tidligere, samt vært borti andre klinikker uten å starte opp behandling.
 
Bruker Medicus i Oslo, og føler at de er ærlige og redelige. Ble anbefalt IVF i fjor, men tok IUI først.. skulle ha hørt på dem. De avbrøt også forsøket forrige gang pga det de trodde var en cyste og ikke en follikel. Så jeg føler de ikke kun tenker penger.
Nedsiden er at man føler de har det veldig travelt når man er innom, så personlig blir jeg litt stressa av det. Prisen er vel ganske lik andre har jeg skjønt
 
Anbefaler ikke Medicus - eneste stedet vi har erfaringen med skal sies, og har fått barn der; men hadde valgt et annet sted nå. Opplever de som lite lyttende, vanskelig for å ta imot konstruktiv kritikk og vanskelig å få tak i rette personer å snakke med. De er og stengt i helger og lange ferier. Dette har gjort at ting har måttet blitt utsatt mye og skaper unødvendig stress. Derfor hadde jeg valgt en klinikk som er mer fleksible på åpningstider. Eksempelvis Livio.
 
Anbefaler fertilitetssenteret pilestredet park på det sterkeste! Så tett og personlig oppfølging. Var absolutt ikke fornøyd med Riksen.
 
Back
Topp