anbefall meg-kaffe

tafas

Elsker forumet
skal  på kafe med en veninne, har vært en god stund siden jeg gikk på den..har lyst på kaffe men klarer ikkedrikke bare kaffe,litt melk må det være m en gooood kaffe..
anbedfal meg hvilken[:)]
takk

Kaffe Latte med karamell eller vanilje
Kaffe Mocca

Finnes mange fristelser på en kafè[:D]

Nå vet jeg ikke helt hvordan de lager kaffe der du skal på kafe, men der jeg bodde før hadde de verdens beste iskaffe, med ekte vaniljeis, irish cream sirup eller karamell sirup og expresso (tror jeg iallfall). Namme[:D] 

ORIGINAL: Scrappeguri

Nå vet jeg ikke helt hvordan de lager kaffe der du skal på kafe, men der jeg bodde før hadde de verdens beste iskaffe, med ekte vaniljeis, irish cream sirup eller karamell sirup og expresso (tror jeg iallfall). Namme[:D] 

er den varm eller kald

Jeg er veldig glad i en skikkelig god cappucino!

ORIGINAL: tafas

er den varm eller kald

Den er kald ja[:)] Iskaffe.

ORIGINAL: tafas

er den varm eller kald

Den er kald ja[:)] Iskaffe.

ok, tror de har den for veninne har nevnt noe om det..husker at jeg drakk noe sånt men da var vanilje is m varm kaffe[:)]

ORIGINAL: lmk88

Kaffe Latte med karamell eller vanilje
Kaffe Mocca

Finnes mange fristelser på en kafè[:D]
¨
er den liksom halv kaffe halv melk?

Back
Topp