Anbefalinger til treningstights?

Du kan jo prøve og se om det funker likevel? Jeg er 163 og veier nå 79 kg (24+3), og small passer ypperlig til meg. Er ikke en sånn tynn dame fra før av, - brukte mellom 36-40 før jeg ble gravid, alt ettersom.. men disse gravid-tightsene var veldig "snille" i størrelsen. Bestilte først medium, men returnerte da de var for store.
Når jeg først bestilte den, så kjøpte jeg både s og m for å se hvilken som passet og sendte s i retur
 
Jeg har noen vanlige tights i 7/8 lengde fra Lululemon som jeg bruker fremdeles, men magen min er litt mindre enn gjennomsnitt. Særlig Align-modellen er så myk at den har nok plass til magen min i en god stund fremover (håper jeg).

Hvordan er lengden på Aim'n tights?
Synes lengden er veldig grei for meg :) Er 164 høy med korte bein og kjøpte M i aim’n (varierer mellom S og M). Jeg foretrekker 7/8 lengde i tights, men denne blir ikke for lang. Kunne sikkert kjøpt S fordi det er virkelig gjort plass til mage! Men selv om jeg har mye å vokse i oppleves den ikke for stor, den har så mye stretch. Bare positivt at jeg har den lenge :)
 
Da fikk jeg tightsen i posten i dag, og den passet i min vanlige størrelse :happy: kjente at den kan skli biiittelitt når jeg har gått litt med den, men det gjør ingen ting. Virker å være veldig elastisk i stoffet, så vil tro den vil passe lenge :happy: så da gjenstår det bare å få prøvd den på trening og turer :happy:
 
Back
Topp