Anbefalinger til treningstights?

Løven92

Flørter med forumet
Hei!

Alle mine treningstightser (har bare high waist) begynner å bli for trange rundt magen, og har bare en igjen jeg kan bruke som også begynner å stramme ubehagelig mye rundt magen den også :hilarious:

Har ingen butikker her jeg bor som selger i gravidtreningstights butikk, så må evt. Bestille på nettet. Har prøvd å søke og lett etter anbefalinger, men enten skriver folk at de ble for stramme i magen ila 2.trimester eller var veldig gjennomsiktige i rumpa.

Er det noen som har noen gode anbefalinger til en tights som ikke strammer i livet? Skal ikke jogge med den, så trenger ikke sitte helt støpt :happy:
 
Sniker. Jeg var veldig fornøyd med denne fra Aim’n: https://www.aimn.no/products/maternity-ribbed-seamless-tights

Jeg bestilte en størrelse større enn det jeg normalt bruker, men det var ikke nødvendig. Den er romslig i størrelsen.
Jeg bestilte den størrelsen jeg vanligvis bruker fra Aim’n, men fikk tidenes kameltå. Byttet til en størrelse større og den sitter som er skudd! ☺️ Så jeg ville gått opp en størrelse! Det er faktisk det eneste plagget jeg har måttet gå opp en størrelse i av gravidklær!
 
Hei!

Alle mine treningstightser (har bare high waist) begynner å bli for trange rundt magen, og har bare en igjen jeg kan bruke som også begynner å stramme ubehagelig mye rundt magen den også :hilarious:

Har ingen butikker her jeg bor som selger i gravidtreningstights butikk, så må evt. Bestille på nettet. Har prøvd å søke og lett etter anbefalinger, men enten skriver folk at de ble for stramme i magen ila 2.trimester eller var veldig gjennomsiktige i rumpa.

Er det noen som har noen gode anbefalinger til en tights som ikke strammer i livet? Skal ikke jogge med den, så trenger ikke sitte helt støpt :happy:
Kjøpte faktisk fra hm sist graviditet. Beste jeg har prøvd hvertfall ;) syns alt strammer sjukt eller blir for vide:p eller for trange ;) så, kanskje ikke beste kvalitet, men den var ikke gjennomsiktig ;)
 
Kjøpte faktisk fra hm sist graviditet. Beste jeg har prøvd hvertfall ;) syns alt strammer sjukt eller blir for vide:p eller for trange ;) så, kanskje ikke beste kvalitet, men den var ikke gjennomsiktig ;)
Har vært på HM, men de hadde bare en i størrelse XL, og det er nok for stort. Hvordan opplevde du at størrelsen var sammenlignet med andre tightser? Er som regel er M, men synes det er vanskelig med størrelser uten å få prøvd, spesielt nå med magen som blir større :smiley-ashamed004
 
Sniker. Jeg var veldig fornøyd med denne fra Aim’n: https://www.aimn.no/products/maternity-ribbed-seamless-tights

Jeg bestilte en størrelse større enn det jeg normalt bruker, men det var ikke nødvendig. Den er romslig i størrelsen.
Har nå lest litt om denne og ser at de fleste er veldig fornøyd! Har ingen aimn-tightser fra før, så litt vanskelig å vite hvilken størrelse jeg skal gå for da. Men er veldig blandede opplevelser med størrelsen på nettsiden dems, noen mener den er stor, andre liten :hilarious:Er vanligvis M i tightser, men er redd for å bestille en som blir trang etter noen uker i magen, vil gjerne at den skal holde lengst mulig mot termin :smiley-ashamed004
 
Har vært på HM, men de hadde bare en i størrelse XL, og det er nok for stort. Hvordan opplevde du at størrelsen var sammenlignet med andre tightser? Er som regel er M, men synes det er vanskelig med størrelser uten å få prøvd, spesielt nå med magen som blir større :smiley-ashamed004
Aaah, syns den var ganske lik som jeg bruker i andre tights :) bruker. L i tights til vanlig å den passa bra :) brukte den i slutten av andre og ut tredje trimester. Gikk med den litt i 4 trimester også. Men det var jo fordi jeg syns alt var ubehaglig etter fødsel :)
 
Jeg har både kort og lang utgave av denne, og er veldig fornøyd. Men ikke helt billig, da.

 
Jeg bestilte aimn maternity ribbed i går, så nå er jeg veldig spent på å prøve den. Kan gi tilbakemelding på hvordan den passer og føles :happy:
 
Forresten helt off-topic. Ser du kaller deg for "Linedanser", du jobber ikke tilfeldigvis i helsesektoren og bruker gerica? #testbruker :hilarious:
Har nå lest litt om denne og ser at de fleste er veldig fornøyd! Har ingen aimn-tightser fra før, så litt vanskelig å vite hvilken størrelse jeg skal gå for da. Men er veldig blandede opplevelser med størrelsen på nettsiden dems, noen mener den er stor, andre liten :hilarious:Er vanligvis M i tightser, men er redd for å bestille en som blir trang etter noen uker i magen, vil gjerne at den skal holde lengst mulig mot termin :smiley-ashamed004
Jeg bruker normalt S i treningstights, men M i vanlige bukser. Bestilte M i Aim’n på grunn av forventet vektøkning, men jeg synes det virket som den hadde kompensert for at den var til gravide, så jeg synes den var ganske stor i størrelsen. Brukte den hele graviditeten uten problemer (trente siste gang to uker før fødsel). Så du hadde bestilt, så satser på at du har truffet riktig på størrelse og blir fornøyd!

Jobber ikke i helsesektoren, nei!
 
Jeg har kjøpt denne og er veldig fornøyd! Den sitter godt men strammer ikke i det hele tatt :) Jeg bestilte samme størrelse som jeg vanligvis bruker og den passet perfekt.

 

Jeg elsker disse fra levity!
Kjøpte også et par ekstra som er lengre og har lommer. Bestill din vanlige størrelse - det har tatt høyde for en stadig voksende mage. Ser for meg at disse er herlige å bruke også etter fødsel. Ikke gjennomsiktige, superkomfortable, og til en overkommelig pris.
 

Jeg elsker disse fra levity!
Kjøpte også et par ekstra som er lengre og har lommer. Bestill din vanlige størrelse - det har tatt høyde for en stadig voksende mage. Ser for meg at disse er herlige å bruke også etter fødsel. Ikke gjennomsiktige, superkomfortable, og til en overkommelig pris.
Denne bruker jeg også, så dumt at det er tomt for str, bare S igjen:(
 
Jeg har noen vanlige tights i 7/8 lengde fra Lululemon som jeg bruker fremdeles, men magen min er litt mindre enn gjennomsnitt. Særlig Align-modellen er så myk at den har nok plass til magen min i en god stund fremover (håper jeg).

Hvordan er lengden på Aim'n tights?
 
Denne bruker jeg også, så dumt at det er tomt for str, bare S igjen:(

Du kan jo prøve og se om det funker likevel? Jeg er 163 og veier nå 79 kg (24+3), og small passer ypperlig til meg. Er ikke en sånn tynn dame fra før av, - brukte mellom 36-40 før jeg ble gravid, alt ettersom.. men disse gravid-tightsene var veldig "snille" i størrelsen. Bestilte først medium, men returnerte da de var for store.
 
Back
Topp