Jeg har lyst til å fikse øynene mine etter jul. Har noen av dere gjort dette og kan anbefale hvor jeg bør starte eller hvordan jeg finner ut hvilken type operasjon som vil være best?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men da slipper du kanskje progressive (om du er nærsynt nå). [emoji4] Og synet må ha vært stabilt en ganske god stund for at du skal få kunne ta laser, så vidt jeg har skjønt.Jeg er også inne på tanken, bruker heldøgn linser som sitter på en hel måned. Funker veldig bra det også, men hadde vært greit å sluppet. Men er det ikke sånn at man kan måtte ha linser/briller etter en tid uansett fordi synet forandrer seg med alderen?
Uff. Vet du om synet fortsatte å bli dårligere i den retningen det allerede var dårlig, eller om det var den typiske aldersforverringen?Ikke gjort det selv, men en venninne er skikkelig misfornøyd. Tok to år før hun måtte begynne med briller igjen.
Jeg har lyst til å fikse øynene mine etter jul. Har noen av dere gjort dette og kan anbefale hvor jeg bør starte eller hvordan jeg finner ut hvilken type operasjon som vil være best?