Anbefalinger: Nettbutikker

Vordende

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Hei!

Håper jeg ikke tråkker på noens tær her, men synes det finnes så mye harry klær, leker og greier til barn. Jeg vet at ting bør være fargerike og stimulerende osv. men lurte på om noen hadde noen gode nettbutikker å anbefale enten med klær, sengetøy, møbler, leker m.m.?

Vi skal handle inn særdeles lite til vårt barn og har derfor lyst til at det skal være litt mer originale plagg. Gjerne treleker og mye naturmateriale.

Huff, merker at dette innlegget virker litt snobbete men det er virkelig ikke meningen! Det trenger IKKE å være dyrt, er det billig er det er stort pluss! Barneting er himla dyrt fra før av.
 
Hei!

Oppfattet deg ikke som snobbete i det heletatt, om det er noen trøst. :) Har litt samme oppfatningen av endel utstyr og klær til barn selv - men det handler nok mer om smak enn om snobberi!

Vi handlet endel klær på KappAhl av Newbie-merket når mini var liten. De synes jeg har fine farger, OK pris - samtidig som kvaliteten er god. Nå som han er i slitasje- og flekkealder i bhg så kjøper vi for det meste nøytrale basisklær på typ hm og cubus - også bruker vi heller noen kroner ekstra på plagg som brukes i selskap, bursdag, høytider etc. Alt til sin tid, har vi funnet ut! :happy:

På minikids.no har de masse fine leker, i pene farger - også endel treleker. De har også masse flott interiør til barnerommet. Noe der synes jeg er litt dyrt, men mye er helt overkommelig!
 
Hei!

Oppfattet deg ikke som snobbete i det heletatt, om det er noen trøst. :) Har litt samme oppfatningen av endel utstyr og klær til barn selv - men det handler nok mer om smak enn om snobberi!

Vi handlet endel klær på KappAhl av Newbie-merket når mini var liten. De synes jeg har fine farger, OK pris - samtidig som kvaliteten er god. Nå som han er i slitasje- og flekkealder i bhg så kjøper vi for det meste nøytrale basisklær på typ hm og cubus - også bruker vi heller noen kroner ekstra på plagg som brukes i selskap, bursdag, høytider etc. Alt til sin tid, har vi funnet ut! :happy:

På minikids.no har de masse fine leker, i pene farger - også endel treleker. De har også masse flott interiør til barnerommet. Noe der synes jeg er litt dyrt, men mye er helt overkommelig!

Så bra! Alltid litt styr å formulere seg rett :p Tusen takk for tips! Minikids.no ser ut til å ha masse fint! :D
Og anbefalingene om Newbie & Kappahl :D
 
Mintymini.no har også masse fint synes jeg
 
Back
Topp