Anbefaling :)

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Sneik på anna termingruppa og fant tips om ulike app te telefånen!:D har blitt avhengig av ein, og skjønne kje heilt korleis eg har klart meg uten før!..:p
Baby connect, anbefale den te alle me konstant amme-hjerne!..:p

Nåken andre so har andre tips eller must?:)

Oi baby connect var ganske detaljert :) Så ut som en bra app, bare synd den ikke fyller seg selv ut :p hva bruker du den mest til? Holde styr på når du har ammet?

Oi baby connect var ganske detaljert :) Så ut som en bra app, bare synd den ikke fyller seg selv ut :p hva bruker du den mest til? Holde styr på når du har ammet?

Amming, pumping,soving og bleieskift :) men den siste e mest bare fordi..:p men amming/flaska og soving har vore greit å ha på styr, henge ikkje allti me i svingane uten appen har eg merka!

Amming, pumping,soving og bleieskift :) men den siste e mest bare fordi..:p men amming/flaska og soving har vore greit å ha på styr, henge ikkje allti me i svingane uten appen har eg merka!
Ja jeg kunne tenkt meg å få notert ned sovingen ihvertfall, utrolig mye lettere å skjønne seg på sovingen når den blir skrevet ned. Prøver å finne ut av dagsovingen hans, slik at jeg kanskje finner et mønster og etter hvert prøver å få dupper til fast tidspunkt :)

Back
Topp