Anbefaling til rie app?

Mammamummi

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Husker at jeg hadde god nytte av å registrere riene sist gang for å se når de ble regelmessige. Husker ikke hvilken app det var jeg brukte. Noen som vet om eller kan anbefale en god app?
 
Jeg hadde planer om å bruke rietelleren i Preglife, men har ikke gjort dette før, så aner ikke om den er noe bra :p På grunn av seteleie skal jeg sikkert uansett på sykehuset når ting begynner å skje, så vet ikke om jeg får brukt appen eller ikke.
 
Jeg skal også bruke den i Preglife. Hvis det ikke funker får mannen finne noe, han pleier være god på sånne ting :) husker ikke hvilken jeg brukte med førstemann men tror den bare het Rieteller eller noe sånt?
 
Bruker en som heter contraction counter [emoji4] syns den i preglife er veldig bra, men er så knotete å komme seg innpå den når man trenger det [emoji28]
 
Bruker en som heter contraction counter [emoji4] syns den i preglife er veldig bra, men er så knotete å komme seg innpå den når man trenger det [emoji28]
Det er jo et godt poeng at den bør være enkel og grei når man først trenger den ja. Ikke akkurat da man har tid og tålmodighet til å dille med tekniske ting :confused:
 
Jeg fikk testet Preglife sin app i natt! Helt enkel i bruk, funket fint. Savnet at den registrerte klokkeslett, kunne plutselig ikke svare da de spurte om hvor hyppige riene hadde vært for så og så lenge siden...
 
Jeg endte opp med å bruke Rieteller, den var veldig nyttig! Med meg fra kl 05 torsdag morgen til kl 23 om kvelden, så jeg ble drittlei hele appen til slutt, he he :) Etter det gikk jeg over i aktiv fødsel og sluttet å telle.
 
Back
Topp