Anbefaling av termos

Kan i alle fall anbefale å styre unna albert åberg-termosen som vi fikk i barnas bokklubb, den lekker og holder dårlig på varmen. :p

Jeg kjøpte to stk på Clas Ohlson av merket Asaklitt, bruker de hver dag med kokt vann på til MME. Holder på varmen hele dagen og natta:-) (Y)

Jeg kjøpte to stk på Clas Ohlson av merket Asaklitt, bruker de hver dag med kokt vann på til MME. Holder på varmen hele dagen og natta:-) (Y)
Den fikk jeg mannen til å kjøpe igår, en som er 0,35l og den holder veldig godt på varmen ja, overraskende godt men ikke prøvd i stellevesken enda, har hatt den opp ned og prøvd å få den til å lekke (vil helst oppdage noe sånt før vi tar den med på tur)

Takk for svar! :) kjekt å vite hva som holder godt på varme, og som er prakitske å åpne/lukke osv . Tenkte til jenta mi på 7 år når de skal på skoleturer og kan ha med kakao osv :D

Vi har fra xxl med disneymotiv på. Holder tett. Og junior mener i alle fall at kakaoen er varm nok når det kommer til lunsj.

Den fikk jeg mannen til å kjøpe igår, en som er 0,35l og den holder veldig godt på varmen ja, overraskende godt men ikke prøvd i stellevesken enda, har hatt den opp ned og prøvd å få den til å lekke (vil helst oppdage noe sånt før vi tar den med på tur)
Har kjøpt den minste til å ha i stelleveska, har hatt den stående, så har ikke oppdaget noen lekkasje ennå:-) Jeg er i hvert fall veldig fornøyd! Fin størrelse på den lille som passer perfekt i stelleveska:-)

Har blafre og en fra søstrene grene, syns begge er gode til å holde på varmen og har ikke opplevd lekkasjer enda.

Kjøpte på Biltema. Den holder ikke på varmen når man er ute. Var ute å trillet i 10+ i ca 2 timer. Da vi kom hjem igjen var vannet kaldt (nykokt da vi dro)

Back
Topp