Anbefaler vanntrening

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Var på 20 min enkel og lett trening i basseng i dag. Ikke harde tunge øvelsene og var ikke slitsomt eller anstrengengebde der og da men guri så støl jeg er nå. Skal sies at formen er mildt sagt ræva etter 3 måneder sengeliggende. Men vann gir motstand og man er "vektløs" i vann. Anbefales :) Noen som har trent i vann i graviditeten?

Trente bassengtrening for gravide hele sist svangerskap og skal gjøre det nå også.. er fantastisk :-)

Jeg trener 2 ganger i uken i vann pga fibromyalgi til vanlig så har bare gode erfaringer med det :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lyst, men finner ingen kurs som passer. Så at fem jordmødre i Stavanger har, men kurset er på tirsdager og det passer ikke..har meldt meg på delfinen sitt kurs, men det begynner ikke før i begynnelsen av januar, hadde håpet å begynt litt før. Noen som vet om vanntrening i Stavanger området? :)

Jeg har veldig lyst, men finner ingen kurs som passer. Så at fem jordmødre i Stavanger har, men kurset er på tirsdager og det passer ikke..har meldt meg på delfinen sitt kurs, men det begynner ikke før i begynnelsen av januar, hadde håpet å begynt litt før. Noen som vet om vanntrening i Stavanger området? :)
Sanitetsforenngen i stavanger har vanntrening, både vanlig gymnastikk og gravidtrening. Jeg tenkte kanskje åbegynne selv:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Sanitetsforenngen i stavanger har vanntrening, både vanlig gymnastikk og gravidtrening. Jeg tenkte kanskje åbegynne selv:)

Åja, vet du hvilke dager de har vanntrening på? :)

De har vel alle dager, flere ganger til dagen,alt eller hvilken trener du går til:)Se på nettsiden deres står treningstider der:)

Termin 9. februar med første frøet:)
Takk for tipset :)

Skal ringe legen for å få henvisning til fysio og vanntrening. Må kaste inn håndklet ang bekkenløsning nå.

Termin 1.februar 2014

Skal ringe legen for å få henvisning til fysio og vanntrening. Må kaste inn håndklet ang bekkenløsning nå.

Termin 1.februar 2014
Kan du få henvisning til vanntrening av legen? Får du det dekket da?

Skal høre med jm om det i dag. Det trengs nå om jeg skal kunne fungere helt ut :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★

Starter opp vanntrening for gravide her i dag, men tenker jeg venter til neste oppstart om 10 uker da jeg dessverre ikke aner noe om hvor jeg ender opp med å få praksis nå i høst. Litt kjipt å melde seg på et ti ukers opplegg som koster 1000 spenn om jeg plutselig får praksis i en annen kommune..

16.02.14 <3

Kan du få henvisning til vanntrening av legen? Får du det dekket da?

Her er det iallefall en fysioterapeut som holder gruppetrening i basseng. Kjenner flere som har benyttet seg av det, og det har fungert. Så må ha henvisning til fysio, og så derifra til vanntrening.

Termin 1.februar 2014

Her er det iallefall en fysioterapeut som holder gruppetrening i basseng. Kjenner flere som har benyttet seg av det, og det har fungert. Så må ha henvisning til fysio, og så derifra til vanntrening.

Termin 1.februar 2014
Men må du ha henvisning for å få gå på de partiene? Hos oss blir det drevet privat så vi trenger ikke henvisning. Med mindre vi skal få det dekket av nav, men det er det veldig strengekrav på.

Men må du ha henvisning for å få gå på de partiene? Hos oss blir det drevet privat så vi trenger ikke henvisning. Med mindre vi skal få det dekket av nav, men det er det veldig strengekrav på.

For å få det dekt så må man vel det?
Jeg vet ikke om jeg får, men har et ønske om det.

Termin 1.februar 2014

For å få det dekt så må man vel det?
Jeg vet ikke om jeg får, men har et ønske om det.

Termin 1.februar 2014
Ja må ha henvisning for å få det dekket. Men tror ikke vi har noe sjanse for å få det dekket.. Legen min sa ihvertfall det.. Tror du må ha kroniske sykdommer der vanntrening er bevist at det hjelper. Men går jo an å prøve:p

Ja må ha henvisning for å få det dekket. Men tror ikke vi har noe sjanse for å få det dekket.. Legen min sa ihvertfall det.. Tror du må ha kroniske sykdommer der vanntrening er bevist at det hjelper. Men går jo an å prøve:p

De jeg kjenner som har benyttet vanntrening i svangerskap her har hatt bekkenløsning, men ikke kronisk. Fått det dekt alle sammen.

Termin 1.februar 2014

De jeg kjenner som har benyttet vanntrening i svangerskap her har hatt bekkenløsning, men ikke kronisk. Fått det dekt alle sammen.

Termin 1.februar 2014
Hvordan går jeg frem for å få dette da? Utenom å få henvisning fra legen. Vet ikke hvem her som har offentlig avtale. Tror de jeg vet om her er privatdrevet og da får en jo ikke noe dekket uansett.. Er jo ganske dyrt så hadde vært flott å fått det dekket:)

Nokon som veit om slike tilbud i Drammen/Lier/Røyken/Asker?

Back
Topp