Anbefaler maskara!

LittleMonkii

Forumet er livet
Gosh - show me volume! Den er så fantastisk bra! Har aldri noensinne vært mer fornøyd! Derfor må jeg anbefale den :P

Har tidligere sverget til Esteé Lauder - sumptuous som er veeeldig bra, men den er herved byttet ut for godt!

Mange mødre bruker maskara, så hvorfor ikke tipse om dette også 

Max Factor-Masterpiece Max er en av de beste jeg har prøvd :) I tillegg skiller den vippene utrolig bra og klumper ikke, noe som er essensielt for et pent resultat.

Nova85 skrev:
Max Factor-Masterpiece Max er en av de beste jeg har prøvd :) I tillegg skiller den vippene utrolig bra og klumper ikke, noe som er essensielt for et pent resultat.

Har prøvet den også, men jeg har ærlig talt aldri vært så fornøyd med en maskara som den fra gosh. Har ganske lange øynevipper og må derfor ha en som skiller, er klumpfri og som er lett - og denne er mer enn godkjent! Anbefales :)

Jeg trodde vi skulle komme med anbefalinger jeg, ikke si hvem som er bedre enn andre. Siden alle har ulike vipper kan man aldri finne én perfekt uansett :)

Det gjorde du jo i hovedinnlegget

Hehe. Det går bra. Kan forresten også anbefale Eye'deal fra Gosh.

Nova85 skrev:
Jeg trodde vi skulle komme med anbefalinger jeg, ikke si hvem som er bedre enn andre. Siden alle har ulike vipper kan man aldri finne én perfekt uansett :)

Var vel ikke det hun gjorde heller da...?! hun sa bare at hun ikke hadde samme erfaringen som deg. Og hun syns den andre passet bedre til hennes vipper.

*yummymummy* skrev:

Var vel ikke det hun gjorde heller da...?! hun sa bare at hun ikke hadde samme erfaringen som deg. Og hun syns den andre passet bedre til hennes vipper.

Greit nok. Jeg bare tenkte det var fint med en objektiv oversikt over anbefalinger og hvorfor de er så bra. At den passet bedre til hennes vipper, blir irrelevant informasjon, siden det er slik for alle. Ingen har like vipper :)

Hjelpes....

siljegulli skrev:
Hjelpes....

Greit, greit, greit, jeg tar poenget Jeg bare misforstod hvordan tråden skulle være. Jeg sniker meg ut igjen

LittleMonkey skrev:

siljegulli skrev:
Hjelpes....

??

Hun var nok bare oppgitt over megMen jeg skjønner ho, jeg. Hehe. Jeg tusler ut.

Har brukt Max Factor 2000 calories i flere år og liker den godt. Har prøvd noen andre typer innimellom, men faller alltid tilbake til den.

Kvinnfolk!

Takk for tips, hva koster den?

Selv har jeg prøvd mange av billigmerkene som loreal og max factor, men blir aldri fornøyd, bortsett fra den der telescopegreia, den funker bra.

haha, du vet du er på bv når det kan bli drama ut av noe sånt 

AnneEmilie skrev:
haha, du vet du er på bv når det kan bli drama ut av noe sånt 

Hahaha!!! Så sant! Hahaha :-)

TAKK før tips!! :-)

Hon som rekomenderar har långa fransar. Någon med KORTA fransar som kan rekomendera någon super bra masskara?? ;-)

Kjøpte en liten volum mascara fra Isadora på HM, som jeg er fornøyd med! (kosta 20,-)
Og en fra Helena Rubinstein, lash queen tror jeg den heter, kosta 200 på taxfree

Back
Topp