Anbefaler ingen med svangerskapskvalme

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
og begi seg ut på busstur har besøk Min mamma i to dager så måtte jo komme meg hjem igjen også med én to timers busstur ! Jeg tenkte jeg skulle Være forberedt og spise og ta én postafen Før bussturer! For å si det sånn maten er ikke i magen lengre og kvalme tabletten hjalp 0% tenkte kvalmen var over når man hadde passert ) 12uke Mn neida ;) heldigvis sov guttung! Klarer dere buss turer og hvordan takler dere dem ? :) gått med utblåsning :p

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Klarer ikke å ta buss når jeg er svanger. Selv de korteste turene gjorde meg kvalm.

var togkaos i går og jeg var ganske dårlig. ikke særlig artig å måte stå som sil i tønn da...

Sniker fra mars. Jeg har tatt buss tre ganger i svangerskapet. En 1 1/2 t. Tur, og to 40 min tur. Første helt j starten før jeg viste jeg var gravid. Var smådårlig uansett om jeg satt fremst. Andre gangen var halve bussen full fremst. Så måtte sitte midt i, gjorde ikke annet enn å stirre på spyposene, og klar til å rekke til meg noen når som helst. Ikke veldig gøy når bussen var stappfull etter noen stopp. Tilbakeveien satt jeg fremst, men fortsatt ett helvet**. Aldri igjen i svangerskapet sier jeg bare! Om jeg skal sitte i bil, må jeg sitte foran, vinduene fullt oppe, vifta på det kaldeste + vannflaske. Fortsatt blir jeg dårlig da også..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp