Anbefaler disse vinterstøvlene !

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Nå som vinteren er på vei vil jeg anbefale et par støvler jeg selv kjøpte til min datter ifjor. Er knallfornøyd !!!! 

http://www.stovelbutikken.no/productview/20253717/   ; <----link   

De heter Bogs , finnes i masse forskjellige farger. 
100 % vanntett
Tåler ned mot -30 grader

Datteren min klagde på at hun var for varm på føttene. Og da var det -20 grader ute.  

Beste støvlene jeg har vært borti.  I år skal jeg kjøpe et par til meg selv.

Har de ikke noe lignende på obs! nå tro? Stod å kjika på de da jeg skulle bytte støvlene til Ronja. Er de sånn våtdrakt-stoff liksom?

siljegulli skrev:
Har de ikke noe lignende på obs! nå tro? Stod å kjika på de da jeg skulle bytte støvlene til Ronja. Er de sånn våtdrakt-stoff liksom?

Jo, de er laget av neopren stoff. 

Elisabeth ! skrev:
Husker du anbefalte de i fjor og! Er skeptisk til å prøve annet enn Viking jeg, vi har vært så fornøyde med de. :)

Gi dem en sjangse !!!  Lover at du blir fornøyd !!!

Ligner ganske mye på dock boots som vi har, de tåler også -20/30 husker ikke helt, og de koster rundt 2-300,- i vanlige butikker

Men hvis hun klager over at hun er for varm på føttene, blir jeg skeptisk egentlig. Da tenker jeg at de er for tette og puster litt dårlig.

Sko skal, ideelt sett, uansett utetemperatur hverken føles for varme eller for kalde...

Jeg har vært veldig fornøyd med Ecco og Viking til mine.

Er det ikke sånn at originalen er dock boots? Vi har bare hatt de, er kjempefornøyd.

Vi kjøpte dock boots i fjor for å ha i reserve eller når han skulle gå steder det var grisete (gjørme etc). Kjempe fornøyd med de og kommer nok til å kjøpe et par for å ha i tillegg til vanlige vintersko i år og. Betalte 200 kr for de på Obs i fjor.

Labambie skrev:
Er det ikke sånn at originalen er dock boots? Vi har bare hatt de, er kjempefornøyd.

Orginalen er Muck Boots, Dock boots er egentlig en billig kopi.

Var ikkje så fornøgd med Dockboots i fjor. Litt tunge, kjempeglatte på holkeføre (og det harme myyyyyykje av på vestlandet)  og ungane (2 stk ) vart klamme og kalde i dei.......

SPAM!!!!

Når en person har vært medlem i over 2 år, bare 45 innlegg og kommer med en "dette må dere kjøpe"- tråd, kaller jeg det spam....
Jeg er DRIT LEI spam

jeg har vært medlem i...  sikkert 5 år nå.

har byttet nick da, (da de ikke ville slette meg=)    men er ikke så mange innlegg jeg har heller.   og jeg legger ikke ut spam.
tips derimot.

men obs har jo slike til ca 200 kr nå. ikke samme merke, men mye billigere.

kjøper viking sine vi da.

MammaTilToSmå skrev:
Ligner ganske mye på dock boots som vi har, de tåler også -20/30 husker ikke helt, og de koster rundt 2-300,- i vanlige butikker

Var de jeg så på obs :) 299 tror jeg de kosta.

Det er ikke støvler... Jeg har bestilt orginale Muck Boots til minsten her ,de skal tåle temperaturer ned til minus 40 om man er i bevegelse. Så på et program på Discovery - en slik extrem overlevelse greie ,og der lovpriste de Muck Boots. (Men har jo også andre vintersko i tillegg.. Men skal ha de orginale ,ingen kopi til min lillesjef nei! Er de glatte ,så bruker vi faktisk forskjellige typer brodder til - det finnes til barn også! )
Duck boots er forresten på medlemstilbud på coop (smart club i alle fall)neste uke til 199.-
Men de skal ikke jeg ha!

Den så ikke så varm ut

Eier av en gutt med huleboer skrev:
SPAM!!!!

Når en person har vært medlem i over 2 år, bare 45 innlegg og kommer med en "dette må dere kjøpe"- tråd, kaller jeg det spam....
Jeg er DRIT LEI spam

Det hadde jeg ikke tenkt på en gang.Hvorfor ville hun lagt ut spam?

Elisabeth ! skrev:

Eier av en gutt med huleboer skrev:
SPAM!!!!

Jeg er DRIT LEI spam

Haha, nå ville jeg vært flau hvis jeg var deg. Dama er nok veldig ekte. :P Ellers har jeg hatt et fantasivennskap med fantasibesøk og fantasisamtaler i to år nå. Det ville vært skummelt gitt. ;)

Hun lovpriste støvlene til meg like mye i fjor som i år. :)

Da sier jeg unnskyld.
Det er utrolig mange innlegg her av personer med veldig få innlegg som bare må fortelle om ditten og datten. Utenom de gangene ser du dem aldri.
Småbarnsforeldre er en veldig attraktiv gruppe, og BV er et åpent forum.
2 år og bare 45 innlegg, er veldig typisk for noen av dem.

Jeg hadde ikke vært knall fornøyd med noe jentungen min klaget på at var for varmt i 20 minus men.. Greit de skal holde seg varme på bena, men det er vel ikke meningen de skal svette heller?

Back
Topp